فراتر از خبر

قبل از خرید دستگاه تصفیه آب به چه مواردی توجه کنیم؟

قبل از خرید دستگاه تصفیه آب به چه مواردی توجه کنیم؟

آلودگی آب در سیستم آبرسانی شهر افزایش یافته است. تصفیه خانه های صنعتی نمی توانند همه آلاینده ها را از آب حذف کنند. در داخل پالایشگاه از کلر و سایر مواد افزودنی استفاده می شود که دارای معایبی است. همچنین در طول مسیر خط لوله آب، آلاینده های جدیدی وارد آب می شود که بسیار خطرناک است. به همین دلیل استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی به یک ضرورت تبدیل شده است.

خانواده های ایرانی برای داشتن آب آشامیدنی تمیز و سالم از دستگاه های تصفیه آب خانگی استفاده می کنند. این دستگاه ها با فیلترهای متعدد خود می توانند از مواد شیمیایی، میکروارگانیسم ها، نمک های محلول و سایر مواد خطرناک جلوگیری کنند. این دستگاه ها انواع مختلفی دارند. در این مطلب به بررسی نکات قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می پردازیم تا بتوانید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را خریداری کنید. پس تا آخر با ما باشید.

مشخصات دستگاه تصفیه آب را حتما بدانید

برای خرید بهترین و مناسب ترین دستگاه تصفیه آب خانگی لازم است اطلاعات کافی در مورد برند های آن و انواع دستگاه های تصفیه آب، نوع اتصالات، شیر برقی، هوزینگ و اورینگ ها، تعداد فیلترها و غیره… داشته باشید. تفاوت قیمت دستگاه های مختلف بسیاری از افراد را دچار سردرگمی می کند و این سوال برایشان پیش می آید که کدام برند دستگاه تصفیه آب خوب است و این تفاوت قیمت چه تاثیری دارد. ابتدا باید این نکته را در نظر داشته باشید که دستگاه تصفیه آب خود را از نمایندگی ها و مراکز معتبر خریداری کنید.

توجه داشته باشید که کیفیت و کارایی تصفیه آب خانگی به نکات ریز و درشت زیادی بستگی دارد. اگر تمایل به خرید یک دستگاه تصفیه آب استاندارد را دارید، باید تمامی قطعات و اجزای دستگاه را بررسی کرده و مشخصات این قطعات را از فروشنده جویا شوید. در اینجا برخی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید باید در نظر بگیرید آورده شده است:

دستگاه تصفیه آب

انتخاب برند دستگاه تصفیه آب

نکته مهم دیگر در خرید دستگاه تصفیه آب، انتخاب برند می باشد. همان طور که می دانید برندهای مختلفی از دستگاه های تصفیه آب در بازار وجود دارد. بهتر است زیاد به نوشته های روی دستگاه توجه نکنید زیرا در صورت جعلی بودن و ساخت کشور دیگر به عنوان تایوانی معرفی می شوند. بهتر است قطعات دستگاه را بررسی کرده و از یک برند بودن آن ها مطمئن شوید. اگر اینطور نیست، به دستگاه اصلی مشکوک شوید. در دستگاه تصفیه آب، پمپ، بدنه و ترانسفورماتور را بررسی کنید. بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما از یک مرکز نمایندگی معتبر که سابقه فعالیت موفقی در این زمینه دارد خریداری کنید.

مجموعه آبندیش یکی از عرضه کننده انواع سیستم ها و دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی در سراسر ایران می باشد. هدف آبندیش ارائه محصولات دستگاه های تصفیه و فیلتر های تصفیه آب با کیفیت سطح بالا برای مصرف شما خانواده ها می باشد. بر این اساس مشتریان محترم می توانند محصول مورد نظر خود را با برند های مختلف از جمله نوا، سافت واتر، سی سی کا، ایزی ول، اکولایف با اطمینان خاطر از کیفیت و ظرفیت تصفیه و از همه مهم تر قیمت بسیار مناسب انتخاب کنند.

 

 

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین مواردی می باشد که در هنگام خرید دستگاه تصفیه باید به آن توجه کرد. قبل از هر چیز شرکتی که خدمات پس از فروش ارائه می دهد، علاوه بر مهارت های فنی و تخصصی، باید به تمامی قطعات و اجزای دستگاه مجهز باشد.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید، در دسترس بودن تمامی قطعات و قطعات یدکی تصفیه آب است. این نشان می دهد که شرکت مذکور توانایی تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب ، سرویس و تعمیر دستگاه را در کمترین زمان ممکن دارد. بنابراین در هنگام خرید به در دسترس بودن خدمات پس از فروش و پشتیبانی تصفیه آب مورد نظر خود توجه ویژه ای داشته باشید.

تعداد فیلترهای دستگاه تصفیه آب

یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه تصفیه آب تعداد فیلترهای آن می باشد. معمولاً بسیاری از شرکت های سازنده این دستگاه از فیلترهای مختلف و متعدد استفاده می کنند، تا عمر بیشتری به دستگاه خود بدهند و آب را به اندازه کافی تصفیه کنند.

اما در بسیاری از مواقع، استفاده بیش از حد از فیلترها که گاهی اوقات حتی بی فایده هستند، دستگاه را بیش از حد بزرگ یا گران می کند. به همین دلیل معمولا وجود 5 یا 6 فیلتر در دستگاه تصفیه آب منطقی است و می تواند برای شما مفید باشد.

مخزن دستگاه تصفیه

مخزن یکی از مواردی می باشد که باید در خرید آن بسیار دقت کنید. مخزن های زیادی در بازار وجود دارد. سعی کنید همیشه از مخزنی استفاده کنید که از نظر کیفیت در سطح بالایی و از ظرفیت مناسبی برخوردار باشد. مخزن های فلزی با کیفیت یا مخزن 3 لایه با لایه داخلی استیل به جای پلاستیکی استفاده کنید. تانک های TANKPAC یکی از بهترین ها هستند.

مخزن دستگاه تصفیه

جنس دستگاه تصفیه آب

موضوع بعدی که می تواند تفاوت های زیادی بین انواع دستگاه های تصفیه آب ایجاد کند، نوع جنس دستگاه می باشد. معمولا در اکثر موارد دستگاه های تصفیه آب از پلاستیک ساخته می شوند. اما نکته مهم در اینجا این است که، با بررسی دقیق بدنه این دستگاه باید نوع و کیفیت پلاستیک را بررسی کنید، و در نهایت از مرغوب بودن دستگاه مطمئن شوید.

اگر ساکن تهران، شهریار و دیگر شهر ها هستید می توانید در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش مجموعه آبندیش تماس بگیرید و قبل از خرید مشاوره فروش رایگان در مورد تمام جزییات و مشخصات انواع دستگاه های تصفیه آب بگیرید.

 

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب در آبندیش

تصفیه آب آبندیش با خدمات نصب و ارسال رایگان، گارانتی بدون قید و شرط قطعات، امکان خرید به صورت شرایط اقساطی و نقدی را برای شما عزیزان فراهم می کند. همچنین در مورد خدمات ارزنده این مجموعه که با اطلاع رسانی زمان سرویس دستگاه، پاسخگویی 24 ساعته و … بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی منزل در ایران را با در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین با داشتن آب تصفیه شده سالم زندگی خود و خانوادتان را تضمین کنید. هم اکنون می توانید جهت ثبت سفارش خرید دستگاه تصفیه آب با ما در تمام نقاط و شهرستان ها در ارتباط باشید.

راه ارتباطی با آبندیش

آدرس : تهران – اندیشه فاز 4- بازار ایرانی اسلامی

02126741651

02165341434

02126763039

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا