اخبار بورساخبار مهم بورس و اقتصاد

پیش بینی بورس فردا 24 شهریور 1400

با سلام و احترام خدمت دوستان عزیز بورس فردا، در این مطلب همراه شما هستیم با موضوع پیش بینی بورس فردا 24 شهریور 1400. امروز بازار سرمایه متعادل بازگشایی شد و در ابتدا شاخص کل به میزان یک هزار و 718 واحد نسبت به روز معاملاتی قبل رشد کرد اما در ادامه تقاضا افزایش یافت و شاخص را به مرز کانال 1 میلیون و 500 هزار واحدی رساند.

مطالب پیشنهادی:

پیش بینی بورس فردا 24 شهریور 1400

به گزار بورس فردا، امروز بازار سرمایه متعادل بازگشایی شد و در ابتدا شاخص کل به میزان یک هزار و 718 واحد نسبت به روز معاملاتی قبل رشد کرد اما در ادامه تقاضا افزایش یافت و شاخص کل به میزان 21 هزار واحد رسد کرد.

طی جریان معاملات امروز بازار سرمایه پنج نماد “پارسان”، “نوری”، “فولاد”، “شستا” و “شبندر” بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

وضعیت بازار بورس امروز بر خلاف تصورات کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه، صعودی بود، اما همچنان این بازار تحت تاثیر قیمت دلار قرار دارد، و قیمت دلار و سایر بازارهای مالی به ابهامات سیاسی در خصوص مذاکرات برجام ، در یک بلاتکلیفی قرار گرفته اند. به همین دلیل نمی توان پیش بینی دقیق در خصوص وضعیت بازار بورس فردا 24 شهریور 1400 ارائه داد.

شایعاتی مبنی بر قیمت گذاری دستوری سیمان خود به تنهایی می تواند در دراز مدت بر روند بازار سرمایه تاثیرگذار باشد از سوی دیگر برخی از سهامداران بر این باورند که واردات خودروهای خارجی نیز می تواند تاثیر منفی بر بازار بگذارد درحالیکه کارشناسان معتقدند که واردات خودرو آن هم با توجه به چهارچوب تعیین شده اگر صورت بگیرد به تعادل بازار سرمایه کمک خواهد کرد.

علیرضا عصاری کارشناس بازار سرمایه وضعیت بازار بورس را در هفته های اینده اینگونه پیش بینی کرد: احتمالا شاخص مقداری حرکت صعودی داشته باشد اما در مجموع شاخص نزولی خواهد بود و افت شاخص به نظر می‌رسد هفته‌ها (تا مشخص شدن نتیجه مذارکرات) ادامه‌دار باشد. در حال حاضر احتیاط مهم‌ترین شرط سرمایه‌گذاری است و خرید یا فروش بدون آگاهی و توجه به شرایط بازار به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

نقشه بازار بورس امروز

نقشه بازار بورس امروز
نقشه بازار بورس امروز
  • وضعیت شاخص کل: با رشد 21 هزار و 730 واحدی به 1 میلیون و 496 هزار و 955 واحد رسید.
  • وضعیت شاخص هم وزن : با رشد 7 هزار و 910 واحدی به 451 هزار و 913 واحد رسید.
  • ارزش بازار : 60,028,130.253B
  • ارزش معاملات : 65,127.995B
  • حجم معاملات : 7.460B
  • تعداد معاملات : 955,020
  • نمادهایی که بیشترین کاهش را داشتند : ولساپا، افرا، خپارس، کمرجان، حپارسا
  • نمادهایی که بیشترین افزایش را داشتند : کایتا ،لپارس، حسیر، خپویش، شپاس
  • نمادهای پر معامله : وهامون، سپید، سپیدار ،آبادا، حگردش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا