فراتر از خبر

بخاری فضای باز

بخاری فضای باز عموما از طریق انتقال حرارت تابشی محیط را گرم میکنند. استفاده از بخاری یا شومینه‌ها به جهت واسط قرار گرفتن هوا به منظور تامین گرمایش، راندمان مطلوبی ندارند. بخاری فضای باز تابشی در انواع مختلف تولید میگردد. تامین گرمایش فضای باز رستوران‌ها میتواند منجر به اقتصادی تر نمودن فعالیت در فصل‌های سرد سال گردد.

فضای باز ویلاها نیز یکی از ارزشمند ترین محیط‌های ویلا میباشد که به جهت عدم وجود آسایش دمایی در فصل‌های سرد سال قابل استفاده نمیباشد. با استفاده از بخاری تابشی گرماتاب یا همان بخاری فضای باز، این مشکل مرتفع شده و اینگونه فضاهای باز در فصل سرد قابل استفاده شده است. ایمنی بالای بخاری های تابشی و امکان نصب آنها در ارتفاع و عدم اشغال فضای فیزیکی با مصارف پایین و راندمان حرارتی بالا از مهمترین مزایای سامانه های گرمایش تابشی میباشد.

با هیتر فضای باز میتوانید فضای بیرونی و باز را در طول فصل سرد نیز قابل استفاده نمایید. مدل‌ها و ظرفیت حرارتی بخاری های تابشی فضای باز متنوع میباشد. با راهنمایی کارشناسان ما میتوانید بهترین مدل را متناسب با فضای خود انتخاب نمایید.

بخاری و شومینه های زمینی بر مبنای همرفت با گرم کردن هوا تامین گرمایش مینمایند که این روش نمیتواند بهینه با راندمان حرارتی بالا باشد. در حالی که بخاری تابشی از طریق امواج مادون قرمز به طور مستقیم اجسام را گرم مینماید.

یکی از مزایای بخاری تابشی گرماتاب عدم تاثیر وزش باد در عملکرد دستگاه میباشد. سایر بخاری های فضای باز در هنگام وزش باد کارایی آنها کاهش می یابد .مزیت دیگر بخاری تابشی عدم اشغال فضای فیزیکی و امکان تامین گرمایش به صورت موضعی میباشد. هیتر های زمینی یا شومینه های فضای باز، حرارت را به اطراف به طور یکنواخت منتشر نمیکنند. با توجه به عدم وجود شعله در بخاری تابشی، امنیت و ایمنی دستگاه به طور فزاینده ای افزایش می یابد. امکان نصب ترموستات و ریموت کنترل در هیتر تابشی گرماتاب یک مزیت عالی محسوب میشود.

ابعاد بخاری گرماتاب در حدود 3 تا 20 متر میباشد. مصرف بخاری تابشی گرماتاب گاز شهری با فشار گاز خانگی میباشد. ارتفاع نصب هیتر تابشی گرماتاب در فضای باز از دو نیم متر به بالا و در سالنها و سوله ها از سه و نیم متر به بالا بر حسب ظرفیت حرارتی آنها میباشد.

مه پاش

بخاری فضای باز

دستگاه مه پاش جهت خنک نمودن فضاهای های باز استفاده می شود. با مه پاشمیتوان دمای محیط را تا حدود 15 درجه سانتی گراد کاهش داد. در دستگاه مه پاش هر چه میزان پودر شدن ذرات آب در هوا بیشتر باشد دستگاه مهپاش عملکرد مطلوب تری دارد. سایز و تعداد نازل ها به میزان فشار پمپ و طول شیلنگ مه پاش بستگی دارد. هر چه تعاد نازلها بیشتر باشد قدرت و ظرفیت پمپ افزایش میابد.

نحوه کار دستگاه مه پاش اینگونه می باشد که آب با فشار زیاد از شیلنگ ها ی مه پاش عبور می کند و با خروج از نازل‌ها که دارای سوراخ ریز در حد میکرون میباشد آب را پودر نموده و در هوا منتشر میکند. ذرات ریز آب جهت تبخیر شدن نیاز به گرما دارند که این گرما را از هوای محیط دریافت میکنند. قطر سوراخهای نازل در حدود 15 تا 30 میکرون میباشد. با نصب مه پاش هوای گرم خنک شده و موجب میگردد رطوبت هوا در محیط افزایش یابد.

بخاری فضای باز

دستگاه مهپاش از یک پمپ فشار بالا و الکتروموتور تشکیل شده است. پمپ مه پاشآب وظیفه فشرده نمودن آب و انتقال آب به شیلنگ را برعهده دارد. بعد از فشرده سازی آب و انتقال آب به شیلنگ، آب به سمت نازل حرکت می کند. آب بعد از وارد شدن به نازل با فشار 70 بار از نازل ها خارج می شود. آب به صورت پودر با ذرات بسیار ریز از نازلها خارج میشود. اندازه ذرات آب در حدود 5 الی 10 میکرون است.

در خواست خرید برای خرید دستگاه

برای درخواست خرید دستگاه‌های گرمایشی و سرمایشی می توانید از طریق شماره تماس‌‎ 09124884905 با ما در ارتباط باشید و همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت ما به آدرس garmataaban.com اطلاعات مفید و جامعی در مورد انواع دستگاه‌های تابشی بدست بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا