اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

آیا اعمال محدودیت در دریافت بنزین اجرایی می شود؟

پرویز محمدنژاد اعلام کرد پس از اجرای طرح آزمایشی اعمال محدودیت در دریافت بنزین در جزیره های قشم و کیش هم اکنون این طرح در استان گیلان در حال اجرا می باشد. در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

آیا سهمیه بنزین تغییر کرد؟

پرویز محمدنژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در آخرین خبرها از محدودیت دریافت بنزین تا سقف ۳۰ لیتر در استان گیلان خبر داد.

وی اظهار کرد حدود سه ماه است که طرح محدودیت دریافت بنزین تا سقف فسیلی به منظور مدیریت و بهینه سازی مصرف در استان گیلان در حال اجرا می باشد.

محمدنژاد در ادامه گفت بنده تاکید کردم که هدف گذاری اعمال این محدودیت باید اعلام شود اما تا به امروز هیچ گونه پاسخی به ما داده نشده است که این برنامه به هدف خود رسیده است یا خیر؟

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد محدودیت در دریافت بنزین تا سقف فسیلی چه تاثیری در مدیریت مصرف میتواند داشته باشد تا اینکه فرد بتواند یک جا بنزین خود را دریافت کند؟

وی در ادامه گفت با اینکه این طرح قبلا در جزیره های قشم و کیش به صورت آزمایشی اجرا شده بنده بعید می‌دانم که این اعمال محدودیت در شهرهای دیگر مانند تهران اجرایی شود زیرا این طرح تاکنون نتیجه مثبتی نداشته است.

محمد نژاد افزود با توجه به اینکه میزان مصرف انرژی در سطح کشور هنوز به بهره‌وری معمولی نرسیده است در صورتی که نتیجه اجرای یک طرح آزمایشی در مدیریت مصرف مثبت باشد ما از آن استقبال می‌کنیم اما به شرطی که آن طرح به نتیجه رسیده و بتواند در بهینه سازی مصرف نقش مفیدی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا