فراتر از خبر

حرکات و استایل عجیب رویا جاویدنیا در جشنواره فیلم فجر + ویدئو

ترلان پروانه و رویا جاویدنیا برای بازی در فیلم سینمایی «علف زار» در جشنواره فیلم فجر حاضر شدند. در ادامه مطلب تصاویری از استایل و حرکات رویا جاویدنیا بازیگر 43 ساله سینما و تلویزیون را مشاهده می نمایید که سوژه داغ رسانه ها شد.

فیلم سینمایی «علف‌زار » به تهیه‌کنندگی بهرام رادان، نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی محصول سال ۱۴۰۰است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مهدی زمین پرداز، مائده طهماسبی، فرخ، نعمتی، متین حیدری نیا، محمد معتضدی، یسنا میرطهماسب، سیروس همتی و مهران امام بخش در فیلم علف زار ایفای نقش کردند.

عکس های رویا جاویدنیا در جشنواره فیلم فجر

رویا جاویدنیا متولد 10 مرداد 1344 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای تجمسی شاخه سفال گری می باشد، در 41 سالگی وارد سینما شد و حالا در تلویزیون نیز حضور موفقی دارد.

رویا جاویدنیا سالها درگیر کار سرامیک و سفال بود به همین خاطر روحیه متواضعی که دارد می گوید از همین خاک و رشته سرچشمه می گیرد.

از کار سفال گری با کارگردانان و بازیگری زیادی معاشرت داشت و از همین طریق ایرج کریمی از او برای بازی در فیلم باغ های کندلوس در سال 83 دعوت به کار کرد

عکس رویا جاویدنیا در جشنواره فیلم فجر
عکس رویا جاویدنیا در جشنواره فیلم فجر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا