آموزش بورس

با 10 میلیون چه کاری راه بندازم؟!

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در این اوضاع نابسامان اقتصادی آیا می توان شغل مناسب با سرمایه اولیه 10 میلیون تومان راه اندازی نمود؟ پاسخ ما به شما دوستان پرتلاش این است که بله میتوان حتی با 10 میلیون تومان یک کسب و کار مناسب ایجاد کرد. با ما همراه باشید تا نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با راه اندازی یک کسب و کار موفق با 10 میلیون تومان را با شما در میان بگذاریم.

با 10 میلیون چه کنم؟ چند شغل پردرآمد با سرمایه اولیه کم 

همه ما این موضوع را به خوبی میدانیم که برای شروع هرکاری نیاز به یک دانش و مهارت در هر زمینه ی شغلی داریم تا موفقیت لازم را در شغل مربوطه کسب کنیم. تمامی مشاغل ذکر شده در بند های زیر نیاز به مطالعه و دانش کافی در رابطه با هر شغل دارد.

ایجاد یک کارگاه خیاطی لباس زنانه

با 10 میلیون چه کاری راه بندازم: کارگاه خیاطی

بهترین بازار برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان کجاست؟

همه ی ما میدانیم که خانم ها به ظاهر خود بخصوص لباسی که برای خود انتخاب میکنند اهمیت فراوانی میدهند و به وفور به دنبال خرید لباس های شیک با تنوع زیاد هستند؛ بنابراین شما با راه اندازی یک کارگاه خیاطی لباس زنانه کوچک که نیازی به تعداد نیروی بالا و سرمایه زیاد ندارد یک شغل با درآمد خوب برای خود ایجاد کنید. لازم به ذکر است که یک مزون لباس زنانه حدودا 10میلیون تومان سرمایه اولیه می خواهد برای خرید یک چرخ خیاطی و متراژ کمی از پارچه های مختلف که با این شرایط ذکر شده شما می توانید به طور تقریبی پس از گذشت 5 الی6 ماه به سود آوری برسید.

 

بافت تابلوفرش در خانه

راه اندازی کسب و کار با 10 میلیون: بافت فرش

این حرفه یک کار بسیار هنری و خلاقانه است که شما می توانید با انجام این کار یک آرامش ذهنی در کنار یک درآمد بالا داشته باشید. برای شروع این حرفه شما به تهیه یک دار قالی با لوازم آن و همچنین  یک نقشه با طرحی خاص  نیاز دارید که مجموع هزینه های آن حتی از 10میلیون تومان هم کمتر است بنابراین این حرفه می تواند یک شغل سنتی با درآمد بالا باشد.

کاشت زعفران با 10 میلیون تومان

با 10 میلیون چه کنم: کاشت زعفران

کاشت زعفران نمونه ای از کشاورزی است که نیازی به متراژ بالای زمین کشاورزی نداشته و حتی با متراژهای کوچک هم میتوان این شغل را راه اندازی کرد. ملزومات این شغل هزینه های زیادی ندارد و با 10 میلیون تومان هم میتوان شرایط آن را ایجاد کرد. خرید پیاز زعفران مهمترین شرط کاشت زعفران میباشد که باید نوع مرغوب آن را تهیه کرد. شما باکاشت زعفران هرساله مقدار بیشتری از سال پیشین محصول برداشت میکنید که سود آن چندین برابر میشود، بدین ترتیب کاشت زعفران میتواند گزینه ی مناسبی برای راه اندازی یک شغل کشاورزی با سرمایه ی اولیه ی 10 میلیون تومان باشد.

دستگاه جوجه کشی خانگی

سرمایه گذاری با 10 میلیون: خرید دستگاه جوجه کشی

یکی دیگر از مشاغل با سرمایه 10 میلیون تومانی خرید دستگاه جوجه کشی است. با خرید دستگاه جوجه کشی خانگی میتوان حتی در انباری منزل شخصی خود یک شغل خوب دست و پا کرد. این دستگاه باقیمت های مختلفی وجود دارد که با 10 میلیون تومان یک دستگاه جوجه کشی میتوان خریداری نمود. این دستگاه ها باتوجه به تعداد تخمی که میتوانند درخود جای دهند قیمتهای متفاوتی را دارا هستند و انواع تخم های کبک، بلدرچین، مرغ و … را پرورش میدهند. در کنار مشاغل دیگر میتوان به این شغل هم تامل نمود.

خرید و فروش ارز دیجیتال

مشاغل با 10 میلیون: سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال که امروزه اکثریت مردم به دنبال خرید و فروش آن هستند هم میتواند یک سرمایه گذاری خوب با 10 میلیون باشد. معروفترین آنها بیت کوین است که با کمی مطالعه و تحقیقات میتوان برای سرمایه گذاری در آن وسوسه شد و اطلاعات مورد نیاز برای سرمایه گذاری در آن را به دست اورد.

لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی و ایرانی

سرمایه گذاری در بورس

با 10 میلیون چه کنم: سرمایه گذاری در بورس

برای سرمایه گذاری در بورس نیاز به پولهای کلان نمیباشد، حتی با داشتن 500000 تومان سرمایه ی اولیه شما میتوانید در بورس سرمایه گذاری کنید و سهامدار کوچکی از یک شرکت یا کارخانه که سهام های خود را برای فروش میگذارد باشید. سود یا زیان در بورس بستگی به میزان مهارت شما در این حرفه دارد نه به مقدار سرمایه ای که وارد بورس میکنید .شما با داشتن مهارتهای خاص حتی اگر پول زیادی هم نداشته باشید میتوانید در مدت زمان طولانی سرمایه ی خود را چند برابر کرده و به حد مناسبی برسانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا