فراتر از خبر

چگونه در فارکس سرمایه گذاری کنیم؟

 

از جمله این دارایی‌ها می‌توانیم به خرید ملک یا زمین، خودرو، طلا، سهام یک شرکت، ارزهای خارجی و دیجیتال و … اشاره کنیم. هدف از خرید این دارایی‌ها چیزی جز سود نمی‌تواند باشد اما این کار مزیت‌هایی را به دنبال دارد مثل رسیدن به اهداف مالی که برای آن قبلا برنامه‌ریزی کرده بودیم. مثلا خرید وسایل منزل.

از دیگر مزیت‌های سرمایه‌گذاری نجات از تورم است. با توجه به این که ما در ایران زندگی می‌کنیم و از طرف کشورهای دیگر تحریم شده‌ایم؛ چند سال اخیر تورم به شدت افزایش پیدا کرده است و هزینه‌های تامین زندگی بسیار سخت شده در نتیجه اگر با سرمایه‌گذاری صحیح بتوانیم این کار را انجام دهیم، کمتر دچار تورم می‌شویم.

شاید مهمترین مزیت سرمایه‌گذاری برای بازنشستگی باشد. همه مردم تلاش می‌کنند که در دوران جوانی و انرژی که در جوانی نهفته است، برای آینده خود و خانواده‌اش سرمایه‌ای پس‌انداز کند تا در دوران بازنشستگی زندگی آسوده‌ای داشته باشد.

چگونه در فارکس شروع به سرمایه گذاری کنیم؟

فارکس از سال 1971 کار خود را شروع کرد و از قدیمی‌ترین بازارها به شمار می‌آید. فارکس که به اختصار FX گفته می‌شود، برخلاف بازارهای سنتی؛ مکان مشخصی برای خرید و فروش و معاملات وجود ندارد و واسطه‌هایی این بین معاملات را ثبت می‌کنند.

به واسطه‌ها اصطلاحا بروکر می‌گویند. بروکرهای زیادی وجود دارند که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت اما قبل از آن مزیت‌های فارکس را بررسی می‌کنیم.

معاملات در فارکس به صورت 24 ساعت است و بازار فارکس از دوشنبه تا جمعه باز است و در هر نقطه از دنیا می‌توانید معاملات خود را ثبت کنید. از مزیت‌های این بازار امکان معامله دو سویه است. معامله دو سویه به معنای این است که هم در افزایش و هم کاهش وارد معامله می‌شوید.

 

سرمایه گذاری در فارکس

از مهمترین مزیت‌های فارکس نداشتن عوارض و مالیات است و سود حاصل از آن کاملا خالص می‌باشد. اگر سن شما بالای 18 سال باشد، در هر یک از بروکرها می‌توانید ثبت و احراز هویت و سپس شروع به معامله کنید.

شاید این سوال را از خود بپرسید که آیا بروکرها با ایرانیان اجازه ثبت نام می‌دهند و می‌توانند در این بازار معامله کنند؟

جواب سوال بله است. بروکرهای مختلفی وجود دارند که به راحتی به ایرانیان سرویس می‌دهند و حتی بعضی از آنها پشتیبانی به زبان فارسی را ارائه می‌دهند و در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید مستقیما با آنها در ارتباط باشید.

سوال دوم اینکه آیا فارکس را به عنوان شغل اصلی می‌توان دید؟ در جواب می‌توانیم بگوییم بله. تریدرهای بسیار حرفه‌ای در این بازار وجود دارند که تنها کسب درآمد آنها از همین بازار است. این افراد با توجه به قوانین خود و استراتژی‌هایی که برای خود تنظیم کرده‌اند، پس از کسب سود یا ضرر روز خود را به پایان می‌رساند و نهایتا در پایان ماه قطعا کار خود را با کسب سود به پایان می‌رسانند.

چگونه وارد بازار فارکس شویم؟

قبل از ورود به بازار فارکس باید آموزش ببینید. بدون آموزش دیدن نه تنها سرمایه خود را از دست می‌دهید، حتی ممکن است به خاطر از دست دادن سرمایه‌تان به گوشه بیمارستان بیوفتید زیرا اگر در این بازار مدیریت سرمایه، استراتژی و روانشناسی بازار را نشناسید دچار چنین مشکلی خواهید شد. برای دیدن آموزش های فارکس می‌توانید وارد سایت پارسی فارکس شوید و مقالات مختلف در زمینه فارکس را مطالعه کنید.

پس از دیدن آموزش شروع به تمرین کنید. مهمترین قسمت ورود به فارکس تمرین است. با تمرین می‌توانید تجربه‌های زیادی کسب کنید. اکثر بروکرها دارای حساب دمو هستند و می‌توانید با حساب دمو تمرینات خود را انجام دهید. تمرین کردن علاوه بر این که باعث می‌شود نکات ریز و درشت معاملات را بدانید، باعث می‌شود استراتژی خود را نیز فرا بگیرید و با همان استراتژی وارد معاملات شوید.

همه تریدرهای حرفه‌ای برای تست و نتیجه استراتژی خود از حساب دمو استفاده می‌کنند و پس از اطمینان با کمترین سرمایه وارد معامله می‌شوند و در نهایت پس از کسب اثر بخشی با همان استراتژی معاملات آینده خود را ثبت می‌کنند.

معرفی بروکر آمارکتس و نحوه ثبت در آمارکتس

یکی از بهترین بروکرهایی که ایرانیان می‌توانند در آن ثبت نام کنند، بروکر آمارکتس «Amarkets» می‌باشد. این بروکر از سال 2007 کار خود را شروع کرد و پس از مدتی بروکرهای زیادی در آن ثبت نام کردند و اکثر کاربران آن از کشور ایران و ترکیه تشکیل شده است. همانطور که مشخص است، اکثر کاربران آن ایرانی است و قطعا پشتیبانی بسیار خوبی را در این زمینه برای ایرانیان فراهم کرده‌اند.نداندسیب

پشتیبانی این بروکر از طریق تماس تلفنی، واتساپ، تلگرام، چت آنلاین و ارسال ایمیل می‌باشد.

فرآیند ثبت نام در این بروکر بسیار آسان است و تنها با کارت ملی و کارت بانکی می‌توانید احراز هویت کنید. برای دیدن آموزش ثبت نام در بروکر آمارکتس وارد سایت پارسی فارکس شوید و در قسمت بروکرها، بروکر آمارکتس را انتخاب کنید تا تمامی قسمت‌های مختلف این بروکر را بشناسید.

بروکر آمارکتس حساب‌های مختلفی برای شروع دارد که باید یکی از آنها را انتخاب کنید. پیشنهاد تیم پارسی فارکس برای شروع معامله استفاده از حساب استاندارد است زیرا اکثر کاربران، حتی تریدرهای حرفه‌ای نیز از این حساب استفاده می‌کنند. حداقل مبلغ برای افتتاح حساب در آمارکتس 100 دلار است.

 

بروکر آمارکتس

نحوه واریز و برداشت در بروکر آمارکتس بسیار آسان است. راه‌های مختلفی بروکر در اختیار شما قرار داده است که در زیر آورده شده است:

  • واریز از طریق کارت بانکی (واریز ریالی)
  • واریز از طریق پرفکت مانی
  • واریز از طریق وب مانی
  • واریز از طریق ارزهای دیجیتال (تتر، اتریوم، بیت کوین)

تنها در صورتی که قصد واریز ریالی دارید با پشتیبان بروکر در ارتباط باشید.

اگر تریدر نیستید و اصلا قصد ترید را ندارید و فقط مایل به کسب سود هستید، حساب خود به سیستم کپی تریدینگ متصل کنید.!

سیستم کپی تریدینگ به این صورت عمل می‌کند که در یک طرف سرمایه‌گذار مبلغی را برای سرمایه‌گذاری در اختیار دارد و در طرف مقابل یک تریدر حرفه‌ای معاملات را ثبت می‌کند. در واقع شما با اتصال حساب خود به یک تریدر حرفه‌ای، عیناً تمامی معاملاتی که تریدر ثبت می‌کند در حساب شما نیز ثبت می‌کند و در سود و زیان با هم شریک هستید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سیستم کپی تریدینگ عبارت «آموزش کپی تریدینگ – پارسی فارکس» را در گوگل جستجو کنید.

نتیجه گیری

اگر تمایل دارید که در بازار فارکس معامله کنید حتما آموزش ببینید و استراتژی خود را کشف کنید و با چشمی باز وارد بازار شوید. اما اگر سرمایه‌ای در اختیار دارید می‌توانید یک تریدر حرفه‌ای را انتخاب کنید و او برای شما ترید کند و کسب سود با هم شریک باشید. تیم پارسی فارکس دارای سیستم کپی تریدینگ به نام Parsifx_vip در بروکر آمارکتس می‌باشد که می‌توانید حساب خود را به آن متصل کنید.

 

/*این متن تبلیغاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا