فراتر از خبر

پوریا پورسرخ در نقش پوریایی ولی!

پوریا پورسرخ، یکی از چهره های مطرح کشور است که شهرتش را از سریال وفا به کارگردانی محمد حسین لطیفی در سال 1385 بدست آورد. استعداد بی نظیر او در بازیگری از او چهره ای محبوب ساخته است. این بازیگر مردمی پسند در یکی از مصاحبه های خود نسبت به بازی در نقش پوریای ولی ابراز علاقه کرده ات که در ادامه به جزئیات و چرایی آن پرداختیم.

پوریا پورسرخ در نقش پوریایی ولی!

به گزارش بورس فردا، پوریا پورسرخ: دوست دارم نقش «پوریای ولی» را بازی کنم.
پوریا پورسرخ با اعلام دوست دارد نقش «پوریای ولی» را بازی کند، گفت: تقریبا باید بگویم کار کمدی‌ای نیست که بیاید و من آن را نبینم، خیلی هم خوش خنده و شوخ طبع هستم، حتی اگر طناز هم نباشم اما از طنازی افراد لذت می‌برم و در کنار فیلم‌های ایرانی کمدی، فیلم‌های خارجی کمدی را هم می‌بینم و با اینکه معتقدم خیلی فرهنگشان با فرهنگ ما یکی نیست و شاید برایمان خنده دار هم نباشد، اما از طنازی‌شان لذت می‌برم و در کل باید بگویم از طرفداران این ژانر هستم.
به نظرم هر چه که ما در مورد آن صحبت کنیم باید بسترش نیز آماده شود، برای مثال می‌گویند فرزندآوری خوب است و ظرف چند هفته می‌بینیم که شیرخشک نایاب می‌شود! یا اگر هست گران قیمت است یا در مورد دارو همینطور، به نظرم با سریال‌سازی اتفاق ویژه‌ای در مورد این طور مسائل نمی‌افتد.
دوست دارم نقش «پوریای ولی» را بازی کنم. انشاالله که چنین نقشی به من پیشنهاد شود، البته شنیدم که یک بار قرار بوده کاری درباره این شخصیت تاریخی بسازند اما متوقف شده است. تلویزیون نسبت به مشاهیر و مفاخر ایرانی کم لطفی کرده و امیدوارم در سال آینده بیشتر به این سمت برویم.

بیوگرافی پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ متولد 1356 است که در  پییشه بازیگری در حال فعالیت است. آغاز کار او در این پیشه به سال 1384 بر میگردد او در اولین سال ورودش به سینما در فیلم روز سوم حضور یافت؛ او در نقش رضا خوش درخشید و نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.

پوریا پور سرخ دارای دکتری فیزیولوژی گیاهی و متاهل است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا