اخبار بورس

عرضه اولیه غگیلا شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان در روز چهارشنبه

 شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا)  به عنوان سومین عرضه اولیه سال ۹۹ در فرابورس معامله ‌شود که انتظار میرود به هر کد بورسی کمتر از ۲۰ هزارتومان تعلق بگیرد.

به گزارش بورس فردا  سومین عرضه اولیه سال ۹۹ در حالی فردا انجام خواهد شد که بر اساس اطلاعیه سازمان فرابورس، ۳۴ میلیون سهم شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) در دامنه قیمتی ۱۲۰۰۰ تا ۱۲۵۰۷ ریال عرضه خواهد شد.

تعداد سفارش هر کد بورسی

هر کد بورسی حداکثر می‌تواند ۵۰ سهم سفارش دهد.  هم چنین با توجه به تعداد مشارکت‌کنندگان عرضه اولیه‌ شستا که بیش از ۲ میلیون نفر بود انتظار نمیرورد که به هر کد بورسی بیشتر از ۱۵ سهم تخصیص یابد . با این وجود حداکثر نقدینگی موردنیاز برای خرید این سهم حدود ۲۰ هزار تومان خواهد بود. در حقیقت کم‌ارزش‌ترین عرضه اولیه بورس که دقیقا بعد از بزرگترین عرضه اولیه بورس (شستا) انجام خواهد شد.

بررسی صورت‌های مالی سال ۹۸ غگیلا

برسی این شرکت در پایان اسفندماه گذشته  نشان میدهد که در مجموع یک هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال درآمد داشته که رشد 37 درصدی د مقایسه با سال مالی ۹۷ را نشان می‌دهد. از طرفی افزایش ۳۸ درصدی هزینه‌های این شرکت موجب شده تا میزان سود ناخالص این شرکت تولیدکننده شیر رشد چندانی نداشته باشد. صنایع شیر پگاه گیلان در سال گذشته به ازای هر سهم ۳۷۸ ریال سود خالص شناسایی کرده که این میزان در مقایسه با سال ۹۷ رشدی ۲۱ درصدی داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا