اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

۲۰۷ و تارا مجدداً در بورس کالا عرضه می شوند

با توجه به استقبال مردم از خرید خودرو در بورس کالا شرکت خودروسازی ایران خودرو برای بار دیگر اقدام به عرضه دو خودروی تارا و ۲۰۷ در بورس کالا کرده است که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید

بیشتر بخوانید:

عرضه دو خودروی ایران خودرو در بورس کالا

از آنجایی که تفاوت قیمت خودرو در بورس کالا نسبت به بازار آزاد چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان میشود؛ باعث شده استقبال مردم از خرید خودرو در بورس کالا زیاد گردد.
به همین دلیل بار دیگر شرکت خودروسازی ایران خودرو در روز چهارشنبه ۲۳ آذر دو هزار دستگاه تارا و در روز شنبه ۲۶ آذر ماه دو هزار دستگاه پژو ۲۰۷ را روانه بورس کالا می کند.
از بین خودروهای ۲۰۷ عرضه شده هفتصد دستگاه اتوماتیک سقف شیشه ای با رنگ سفید، پانصد دستگاه ۲۰۷ اتوماتیک سفید، ۵۰۰دستگاه ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای مشکی و سیصد دستگاه ۲۰۷ اتوماتیک مشکی ارائه خواهد شد.
همچنین از بین خودروی تارای ارائه شده چهارصد دستگاه تارای دستی با رنگ مشکی آبنوس، چهارصد دستگاه تارا دستی با رنگ سفید سیصد دستگاه تارا اتوماتیک با رنگ سفید، سیصد دستگاه تارا اتوماتیک با رنگ مشکی آبنوس، دویست دستگاه تارا اتوماتیک با رنگ خاکستری، ۲۵۰ دستگاه تارا دستی با رنگ خاکستری و ۱۵۰ دستگاه تارا دستی با رنگ نقره ای تیتانیوم عرضه می گردد.

شرایط شرکت در بورس کالا

بر اساس نظر فعالان بازار خودرو معمولاً خودروهای ارائه شده در بورس کالا قیمتی در حدود ۳۰ درصد ارزان تر از قیمت بازار دارند.
بر این اساس افرادی که در عرضه های قبلی ثبت نام نکردند و شرایط سنی هجده سال تمام را داشته باشند می توانند جهت خرید اقدام نمایند.
افراد با هر کد ملی تنها مجاز به یک ثبت سفارش میباشند و متقاضیانی که موفق به خرید خودرو در این طرح شوند می توانند خودروی خود را در ۲۵ اسفندماه سال جاری تحویل بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا