اخبار بورس

اما و اگرهای تصویب بسته حمایت از بورس

بورس امروز روند صعودی به خود گرفت. به گفته عضو کمیسیون تلفیق مجلس بسته حمایت از بورس توسط دولت به مجلس اجاع داده است.

اما و اگرهای تصویب بسته حمایت از بورس

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت نیوز، بورس امروز شنبه روند صعودی به خود گرفت. کارشناسان می‌گویند بورس تا پایان هفته به تعادل می‌رسد.

همچنین امروز جعفر قادری عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به بسته موسوم به ۱۰ بندی حمایت از بورس گفت: بسته حمایت از بورس توسط دولت به مجلس ارسال و به طور کلی مورد تایید اعضای کمیسیون تلفیق قرار گرفته است.

نماینده مردم شیراز در مجلس، عنوان کرد: مهمترین موضوعی که در این زمینه به مجلس ارجاع داده شد می‌توان به بحث نرخ خوراک اشاره کرد که به طور کلی توسط نمایندگان نیز مورد تایید قرار گرفت‌.

بورس به تعادل می‌رسد

فردین آقابزرگی، کارشناس بازارهای مالی در خصوص بسته حمایتی دولت از بورس می‌گوید: این بسته شامل خواسته‌های قدیمی فعالان بازارسرمایه می‌شود.

آقابزرگی تاکید می‌کند: بسته حمایت از بازار سرمایه تا پایان امسال تصویب می‌شود.

وی توضیح می‌دهد: با این بسته سرمایه‌گذاران تشویق به سرمایه‌گذاری در بورس می‌شوند و سایر بازارهای مالی نیز تا حدودی کنترل می‌شود.

این کارشناس بازارهای مالی ادامه می‌دهد: همچنین افزایش بی حد و اندازه نرخ بهره، قیمت مسکن و خودرو موجب سفته‌بازی نمی‌شود و سرمایه‌گذاری در مسیر منطقی پیش می‌رود.

آقابزرگی درخصوص بسته حمایتی دولت از بازار سرمایه می‌گوید: در این بسته حمایت‌هایی شامل تاثیر نرخ ارز، مالیات بر سود سپرده اشخاص حقوقی، تعیین نرخ خوراک گاز صنایع و منابع مالی ناشی از انتشار اوراق و یا محدود کردن انتشار اوراق یا بازارگردانی و صرف منابع ودولت به بازار سهام تعیین و بررسی می‌شود.

وی تاکید می‌کند: پس از تصویب بسته حمایتی سهامداران نباید انتظار سودهای شارپی سال گذشته را داشته باشند.

آقابزرگی می‌گوید: بازار سرمایه به تعادل نسبی رسیده و با تصویب این بسته حمایتی نمی‌توان انتظار رشد شارپی از بازار سرمایه را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا