اخبار بورساخبار مهم بورس و اقتصاد

پیش بینی وضعیت بازار بورس ایران در دی ماه 99

در این مطلب پیش بینی وضعیت بازار بورس ایران در دی ماه 99 را از زبان چند کارشناس بازار سرمایه در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. با توجه به ریزش 100 هزار واحدی شاخ در هفته گذشته این سئوال برای سهامداران و فعالان بازار سرمایه مطرح می‌شود وضعیت بازار بورس در دی ماه 99 چه خواهد شد؟

مشاهده آخرین اخبار بازار سرمایه

همتی از ادغام بانک های وابسته به نیرو های مسلح گفت

پیش بینی بازار بورس فردا اول دی ماه 99

بازار بورس ایران در دی ماه 99 چه می شود؟

پیمان حدادی کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به این سئوال گفت: به نظر می‌رسد اگر شاخص کل بازار سهام چد روزی بالای یک میلیون و 430 هزار واحد بماند می‌توان به رشد شاخص کل تا حدود یک میلیون و 600 هزار واحد امیدوار بود، همچنین اگر شاخص از یک میلیون و 630 هزار واحد عبور کند تا یک میلیون و 800 هزار واحد صعود خواهیم داشت.

از طرفی محمدمهدی عشریه، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با روند بازار سهام در دی ماه گفت: تا اواسط دی ماه روند بازار سهام نوسانی خواهد بود و شاخص کل حدود یک میلیون و 400 هزار واحد نوسان خواهد داشت اما از اواسط دی ماه روند صعودی بورس شروع خواهد شد.

در این میان باقر خادمی عقیده دارد بازار سهام بعد از شروع روند صعودی ذر دی ماه به سقف قبلی خود برمی‌گردد.

همجنین علی خسروشاهی نیز پیش‌بینی رشد 15 درصدی برای بازار سهام تا پایان سال دارد.

پیش‌بینی کارشناسان در حالی است که روند بازار سهام به نوعی غیرقابل پیش‌بینی شده است و بر خلاف متغیرهای تاثیرگذار از جمله رشد قیمت‌های جهانی، سیگنال‌های مثبت سیاسی و بررسی دوباره لایحه FATF روند بازار سهام نزولی شده است. می‌توان گفت ریزش 100 هزار واحدی هفته گذشته دلیل خاصی نداشت و به خاطر شایعات منتشر شده در فضای مجازی اتفاق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا