فراتر از خبر

دلیل اختلاف سیروس میمنت با علی مشهدی چیست؟

بازیگران این فصل (فصل پنجم) از برنامه جوکر مهران غفوریان، مجید واشقانی، علی مشهدی، امیر حسن صدیق، علی اوجی، سیروس میمنت، حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی می باشند که علی مشهدی با صحبت های خود جنجالی به پا کرده و به نوعی می توان گفت توهینی به هم گروهی هایش بود و حالا برای کاربران و مخاطبان این برنامه سوال بزرگی پیش آمده که دلیل اختلاف سیروس میمنت با علی مشهدی چیست؟

در ادامه این خبر با ما باشید تا ببینیم واقعیت ماجرا چیست!

دلیل اختلاف سیروس میمنت با علی مشهدی چیست؟

سکانسی از صحبت های علی مشهدی در خطاب به هم گروهی هایش موجب درگیری لفظی و دلخوری شد که برخی کاربران و مخاطبان صحبت های علی مشهدی را توهینی بر دیگر اعضای گروه دانستند.

علی مشهدی در خطاب به هم گروهی هایش می گوید: من قرار بود در تیمی حضور داشته باشم که افرادی چون گلزار، بهرام رادان، مهران مدیری حضور داشتند که فوق العاده پول دار هستند و مبلغ 100 میلیون تومان برایشان پول خرد است اما حالا پیش شما هستم و همین الان کیف پول ها را باز کنیم مطمئنم مبلغی از پول کم است و در قسمتی خطاب به سیروس میمنت می گوید: پسرت به من پیامک داد و گفت عمو بخند که پدر من بازی را ببرد و …

این حرف ها موجی از ناراحتی را بین دیگر اعضای گروه در پی داشت و به خصوص آقای سیروس میمنت ناراحت می شود و می گوید مگر من چیم از گلزار کمتره؟!

جزئیات و صحبت های بیشتر علی مشهدی را در ویدئو زیر ببینید.

بعد از این ماجرا آقایون حامد آهنگی، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی و مجید واشقانی لایو برگزار کردند و در خصوص ماجرا و نحوه حضور علی مشهدی در این فصل از جوکر توضیح دادند.

به طوری که بخشی از صحبت های علی مشهدی درخصوص گروه و هم گروهی هایش درست بود و طبق گفته حامد آهنگی دیگر اعضای گروه از چند وقت قبل تر آماده و هماهنگ بودند برای ضبط برنامه که یکی از اعضا به دلیلی حضورش کنسل می شود. اما برای اینکه ضبط و ساخت برنامه کنسل نشود احسان علیخانی از علی مشهدی می خواهد که در این فصل از جوکر حضور پیدا کند.

علی مهشدی نیز در دقیقه نود به جمع اعضای گروه پیوست و مانع از کنسل شدن ضبط برنامه شد.

در این لایو حامد آهنگی، علی اوجی، محمدرضا علیمردانی و مجید واشقانی هر یک به نوبه خود از علی مشهدی به خاطر حضور دقیقه نودی اش در برنامه تشکر کردند و گفتند که از دست آقای علی مشهدی دلخور نیستند و این همه انتقاد و قضاوت از او کاری درست و پسندیده نیست چرا که مخاطبان وقایع پشت ماجرا را نمی دادند و تنها تصاویر را میبینند.

جزئیات و صحبت های بیشتر را در ویدئو زیر ببینید.

صحبت های پایانی سیروس میمنت در این خصوص را در ویدئو زیر ببینید.

سیروس میمنت صادقانه می گوید از برخی رفتارهای علی مشهدی خوشش نمی آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا