سبدگردان ها و کارگزاری ها

معرفی شرکت سبدگردان مدبر آسیا

شرکت سبدگردانی مدبر آسیا

در این مقاله قصد داریم تا به صورت خلاصه و مفید به معرفی شرکت سبدگردان مدبر آسیا بپردازیم. شرکت سبدگردانی مدبر آسیا یکی از 30 شرکت سبدگردان فعال و مجاز در بازار بورس می باشد که خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می دهد. اما شاید قبل از معرفی شرکت سبدگردان مدبر آسیا لازم باشد تا به صورت مختصر و مفید به معرفی شرکت های سبدگردان بپردازیم.

در این خصوص لازم است اشاره کنیم که شرکت های سبدگردان یکی از انواع واسطه های مالی هستند که به عنوان نماینده از طرف سرمایه گذار و به نام سرمایه گذار، به سرمایه گذاری در بازار سرمایه می پردازند. مفهوم سبدگردانی اختصاصی بدین معنا است که برای هر فردی متناسب با ریسک پذیری و موقعیت وی سبد سهام تشکیل می گردد. تعیین میزان ریسک پذیری هر سرمایه گذار توسط کارشناسان شرکت سبدگردان تعیین می گردد.

این کارشناسان با بررسی موقعیت درآمدی ، هزینه ای و توان پس اندازیِ درآمد مازاد هر فرد و بررسی هدف فرد از سرمایه گذاری اقدام به برآورد میزان ریسک پذیری فرد می کنند. کارشناسان شرکت سبد گردان با تجزیه و تحلیل سهام موجود در بازار به بهینه سازی سبد سهام سرمایه گذار کمک کرده و در جهت بالا بردن ارزش دارایی های سرمایه گذار اقدام می نماید. اما شرط لازم و ضروری برای هر یکی از این موارد این است که شرکت مربوطه مجوز سبدگردانی داشته باشد. اما حال اجازه دهید تا به مبحث اصلی یعنی معرفی شرکت سبدگردان مدبر آسیا بپردازیم. با ما در ادامه همراه باشید.

پیشنهاد می شود: معرفی شرکت سبدگردان سرمایه ایرانیان

معرفی شرکت سبدگردان مدبر آسیا

همانطور که اشاره کردیم شرکت های سبدگردانی در واقع واسطه های مالی هستند که با هدف کسب سود و انتفاع به وکالت از فرد سرمایه گذار، به مدیریت پرتفوی یا سبد سرمایه وی می پردازند. این عملیات با عقد قرارداد مابین طرفین انجام می شود. همچنین شرح وظایف شرکت سبدگردان به صورت کاملا شفاف در متن قرارداد ذکر می شود.

شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند، بایستی قبل از هر چیزی با مراجعه به سازمان بورس و اوراق بهادار و طی مراحل اداری، نسبت به دریافت مجوز های مربوطه اقدام کنند. زیرا هر گونه اقدام بدون داشتن مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار غیر قانونی می باشد. در خصوص معرفی شرکت سبدگردان مدبر آسیا باید اشاره کنیم که تاسیس سبدگردان در تاریخ ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ به شماره ثبتی ۵۴۵۳۱۰ به شناسه ملی ۱۴۰۰۸۵۲۶۰۷۵ ثبت و امضا شده است. اگر شما قصد دارید تا از روش غیر مستقیم وارد بورس شده و شرکت سبدگردان مدبر آسیا را نیز برای خود انتخاب کرده اید، برای عقد قرارداد و شروع سرمایه گذاری مطمئن و سود آور بایستی مراحل زیر را طی بکنید:

  1. مراجعه به شرکت سبد گردان مدبر آسیا
  2. ارائه مدارک هویتی از جمله (اصل شناسنامه و اصل کارت ملی)
  3. تکمیل فرم ارزیابی ریسک مشتریان
  4. انعقاد قرارداد (نمونه قرارداد)
  5. افتتاح حساب بانکی
  6. واریز سرمایه / تسلیم اوراق بهادار موضوع قرارداد
  7. دریافت شناسه کاربری و رمز در پایگاه سبدگردان

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت سبدگردانی مدبر آسیا می توانید برای مشاهده وبسایت رسمی این شرکت و مشاهده و مطالعه کامل شرایط و ضوابط این شرکت اینجا کلیک کنید. در ادامه نیز به شرح خدمات این شرکت می پردازیم.

پیشنهاد می شود: شرکت کارگزاری مدبر آسیا

خدمات شرکت سبدگردان مدبر آسیا

در قسمت های قبلی به معرفی شرکت سبدگردان مدبر آسیا پرداختیم. اما شاید برای شما سوال باشد که این شرکت دقیقا چه خدماتی در بازار بورس به مشتریان خود ارائه می دهد. در ادامه لیست کاملی از خدمات ارائه شده توسط این سبدگردان را ارائه کرده ایم:

  • تصمیم به خرید و فروش یا نگه داری اوراق بهادار به نام سرمایه گذار معین توسط سبدگردان در قالب قراردادی مشخص، به منظور کسب انتفاع برای سرمایه گذار
  • پذیرش سمت در صندوق های سرمایه گذاری
  • سبدگردانی و مدیریت پرتفوی سرمایه گذار

سایر فعالیت هایی که طبق مقررات مصوب سازمان بورس و اوراق بهادار، دارنده ی مجوز فعالیت سبدگردانی مجاز است به آن فعالیت ها مبادرت نماید. با دریافت مجوز فعالیت مشاور سرمایه گذاری مبادرت به فعالیت های زیر با رعایت مقررات مربوطه:

  • توصیه به خرید، فروش و نگهداری اوراق بهادار
  • اظهار نظر راجع به روند قیمت یا عرضه و تقاضای اوراق بهادار در آینده
  • اظهار نظر راجع به ارزش (قیمت گذاری) اوراق بهادار
  • مشاوره در زمینه مدیریت ریسک
  • طراحی، محاسبه، انتشار و فروش انواع شاخص های مالی و اقتصادی ایران وسایر کشور ها
  • مشاوره در زمینه ادغام، تملک، تغییر و تجدید ساختار سازمانی و مالی شرکت ها
  • مشاوره در زمینه طراحی و تشکیل نهاد های مالی
  • و غیره.

آدرس شرکت سبدگردان مدبر آسیا

در قسمت های قبلی مقاله به معرفی شرکت سبدگردان مدبر آسیا پرداختیم. اما به منظور تکمیل این مبحث لازم است تا آدرس و شماره تماس با این شرکت را نیز برای شما عزیزان قرار دهیم. از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم. امیدواریم که مطالعه این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد. همچنین در آخر مطالعه مقاله زیر نیز پیشنهاد می شود.

آدرس :تهران، میدان هروی، خیابان وفامنش، پلاک ۱۰ واحد ۸ . کدپستی: ۱۶۶۸۷۴۳۸۳۳

تلفن‌ : ۴۱۶۲۷۰۰۰-۰۲۱ فکس : ۴۳۸۵۰۷۵۱-۰۲۱

پیشنهاد می شود: لیست شرکت های سبدگردان مجاز در بازار بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا