فراتر از خبر

زن فریبکاری که جیب 118 استاد دانشگاه را زد!

طبق اعلام رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، زنی که تحت پوشش تعاونی مسکن از 118 تن از اساتید دانشگاهی 130 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

حالا تعاونی مسکن پوششی برای کلاهبرداری شد. در راستای کلاهبرداری با پوشش تعاونی مسکن یک زن دستگیر شد. کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری با پوشش تعاونی مسکن انجام شده را 130 میلیارد ریال محاسبه کرده اند. دستگیری کلاهبردار تعاونی مسکن در تهران رخ داد. کلاهبردار تعاونی مسکن پس از دریافت مبلغ اولیه از ثبت نام کنندگان متواری و زندگی مخفیگانه اش را آغاز کرده است.

سرهنگ “جلیل موقوفه ای” در این خصوص اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده ای به قرارگاه جلب پلیس پیشگیری تهران بزرگ مبنی بر بازداشت یک زن کلاهبردار، شناسایی مخفیگاه متهم و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

کلاهبرداری زن فریبکار از اساتید دانشگاه

سرهنگ “جلیل موقوفه ای” افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که متهم در سال 1392 تحت پوشش تعاونی مسکن خصوصی مختص اساتید، اقدام به ثبت نام و عضو گیری کرده و پس از دریافت مبلغ اولیه از ثبت نام کنندگان متواری و زندگی مخفیگانه اش را آغاز کرده است.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران انتظامی این پلیس با تحقیقات دقیق تر موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محدوده محله “کمیل” شدند و مراقبت های ویژه پلیسی را آغاز کردند.

سرهنگ موقوفه ای به دستگیری متهم در یک عملیات پیچیده، با اقدامات فنی اشاره و تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری انجام شده را 130 میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: رکنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا