فراتر از خبر

خرید کالاهای برقی از بازار لاله زار به صورت مستقیم | بابا ادیسون

دسترسی به بازار بزرگ برق صنعتی در لاله زار برای بسیاری از عزیزان کار سخت و دشواری است. ما در فروشگاه اینترنتی بابا ادیسون تمام کالاهای برقی مورد نیاز شما را قرار داده ایم.

فروشگاه اینترنتی بابا ادیسون با نام الکتروشتاب از سال 1385 در بازار لاله زار درحال فعالیت است. همانطور که می دانید درحال حاضر لاله زار بزرگترین بازار برقی ایران است.

اگر دسترسی به بازار برق ایران برای شما کار دشواری است، کافی است محصولات خود را از طریق سایت بابا ادیسون انتخاب کنید و یا با تماس گرفتن از طریق واتس اپ و شماره های موجود در سایت لیست خود را به ما اعلام کنید.

در کمترین زمان ممکن استعلام قیمت کالا را به شما خواهیم داد. بی شک ارزانترین کالاهای برق صنعتی را از فروشگاه الکتروشتاب دریافت خواهید کرد.

بدون واسط خرید کنید

ما در فروشگاه اینترنتی بابا ادیسون (فروشگاه الکتروشتاب)، تمام تلاشمان بر این است تا کالاهای برق صنعتی شما را مستقیما بدون واسط به دست شما برسانیم.

خرده فروشی یا عمده فروشی

ما بیشتر عمده فروشی کالاهای برق صنعتی را داریم اما در کنار عمده فروشی، تک فروشی هم داریم.

برای اطمینان از صحت کالاها و موجودی کالاها حتما با فروشگاه الکتروشتاب (فروشگاه اینترنتی بابا ادیسون) در تماس باشید.

سابقه ی فروشگاه الکتروشتاب

الکتروشتاب یک فروشگاه در عرصه برق صنعتی میباشد که از سال 1385 آغاز به فعالیت کرده است. سناریوی کاری ما بر این مبناست که تمام نیاز های شما را در بخش قطعات تابلو های برق و دستگاه آلات صنعتی و کارخانجات مورد استفاده قرار میگیرد را تامین میکنیم.

چه دسته بندی کالاهایی در سایت ما وجود دارد ؟

دسته بندی هایی که درحال حاظر در سایت فعال هستند عبارتند از: اتصالات صنعتی و خانگی، تجهیزات فرمان و هشدا، یراق آلات، تجهیزات حفاظت و سوئیچینگ، تجهیزات اندازه گیری، رله کنترلی و نمایشی و ….

شما قادر به خرید از طریق دسته بندی های خرید براساس تنوع فیزیکی، خرید براساس کاربرد و خرید براساس برند هستید.

اگر کالاهای مورد نظر را از دسته بندی ها نتوانستید پیدا کنید، از جستجوی سایت قطعا به نتیجه خواهید رسید.

همچنین می توانید با کلیک کردن بر روی بابا ادیسون وارد سایت ما شوید.

آموزش های کاربردی بابا ادیسون

برای راهنمایی بیشتر شما در مجله ی اینترنتی بابا ادیسون، مقالات کاملا کارآمد و کاربردی برای سهولت خرید قرار داده ایم. راهنماهای خرید، راهنمای انتخاب برند معتبر، روش های تشخیص اصالت کالا، روش های استفاده از کالا و …. در مجله ی اینترنتی بابا ادیسون قرار میگیرد.

همراه بابا ادیسون باشید

ما در فروشگاه بابا ادیسون، کیفیت و اصالت کالاها را تضمین می کنیم.

برای ارتباط با ما از دکمه ی واتس اپ و تماس داخل سایت بابا ادیسون می توانید استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا