اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

پیش فروش محصولات سایپا آغاز شد

چهار محصول سایپا که شامل خودروهای ساینا اس دوگانه سوز، کوییک جی ایکس، کوییک آر اتوماتیک و کوییک آر مدل جی ایکس می باشد در قالب طرح پیش فروش عرضه می گردد که در ادامه میتوانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

زمان طرح پیش فروش سایپا

شرکت خودروسازی سایپا به مناسبت دهه فجر، اقدام به عرضه ۴ محصول خود در قالب طرح پیش فروش نموده است؛ این عرضه از روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
واجدین شرایط، جهت ثبت نام در این طرح، می توانند از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه با ورود به سایت شرکت سایپا، اقدام نمایند.
بر اساس بخشنامه منتشر شده توسط این شرکت خودروسازی، افراد برای ثبت نام خودرو در این طرح تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه، فرصت دارند حساب وکالتی ساخته و به میزان مبلغ خودرو انتخاب شده در حساب وکالتی خود موجودی داشته باشند.

گفته می شود که در این طرح، محصولاتی چون کوییک آر اتوماتیک با مبلغ پیش پرداخت ۱۴۸ میلیون و ششصد و هفتاد و پنج هزار تومان، کوییک مدل جی ایکس با مبلغ پیش پرداخت ۱۱۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، کوییک r مدل جی ایکس با مبلغ پیش پرداخت ۱۱۷ میلیون و ششصد و بیست و سه هزار تومان و ساینا دوگانه سوز با قیمت پیش پرداخت ۱۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان عرضه می گردد.
لازم به ذکر است که دو خودروی کوییک آر اتوماتیک و کوییک آر مدل جی ایکس در هفته چهارم مهر الی بهمن ماه ۱۴۰۲ و دو خودروی کوییک مدل جی ایکس و ساینا اس دوگانه سوز در هفته چهارم آبان بهمن ماه ۱۴۰۲ تحویل داده می شوند.

محصولات سایپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا