اخبار بورساخبار مهم بورس و اقتصاد

پیش بینی بورس فردا سوم شهریور 1400

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان و همراهان عزیز بورس فردا، در این مطلب در خدمت شما عزیزان هستیم با موضوع، پیش بینی بورس فردا سوم شهریور 1400. در ابتدا خلاصه ای از وضعیت امروز بازار سرمایه خدمتتون ارائه میکنیم و بعد میریم سراغ پیش بینی وضعیت بازار بورس فردا 3 شهریور 1400. با ما همراه باشید.

مطالب پیشنهادی:

پیش بینی بازار بورس فردا سوم شهریور 1400

به گزارش بورس فردا، امروز سه شنبه دوم شهریور 1400 بازار با تقاضا نسبی بازگشایی شد و در ابتدا شخص کل به میزان 2 هزار و 857 واحد رشد کرد و رفته رفته تقاضا در بازار افزایش یافت و رشد شاخص کل به 27 هزار و 551 واحد رسید و شاخص هم وزن نیز با رشد قابل ملاحظه 11 هزار واحدی موفق به شکست سقف قبلی شد و این بیانگر وضعیت خوب سهم های کوچک بازار سرمایه می باشد که تا پیش از این اصلاح زیادی داشتند.

طی جریان معاملات امروز بازار بورس، پنج نماد فولاد، پارس، فملي، وبملت، پارسان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

و اما بازار بورس فردا چهارشنبه سوم شهریور ماه 1400 چه می شود؟ همانطور که در مطالب قبلی گفتیم در حال حاضر نه تنها سیگنالی منفی که مانع رشد شاخص کل شود مشاهده نشده بلکه سیگنال مثبت همچون جو سیاسی متعادل و رشد قیمت دلار نیز وجود دارد که انتظار می رود طی هفته آینده شاخ موفق شود وارد کانال 1 میلیون و 600 هزار واحدی شود.

البته که کمی بی اعتمادی هنوز در گوش و کنار این بازار به چشم می خورد و برخی از سهامداران به دلیل نوسانات قیمت دلار، سراغ سهم های کوچک بازار سرمایه رفته اند اما از لحاظ تکنیکالی، شاخص در محدوده مقاومتی حساسی قرار گرفته است که اگر فردا هم بازار مثبت شود، می توان گفت که از این محدوده عبور کرده است و با این اتفاق می توان دریافت که رفتار بازار منطقی بوده و بازار به روند طبیعی خود بازگشته است.

نقشه بازار بورس امروز

نقشه بازار بورس امروز
نقشه بازار بورس امروز
  • وضعیت شاخص کل: با رشد 27 هزار و 551 واحدی به 1 میلیون و 543 هزار و 476 واحد رسید.
  • وضعیت شاخص هم وزن : با رشد 11 هزار و 81 واحدی به 451 هزار و 219 واحد رسید.
  • ارزش بازار : 61,826,279.430B
  • ارزش معاملات : 92,775.973B
  • حجم معاملات : 11.259B
  • تعداد معاملات : 1.138M
  • نمادهایی که بیشترین کاهش را داشتند : حپترو، وسقم، سخواف، وثخوز، غدام
  • نمادهایی که بیشترین افزایش را داشتند : ساذری، ثامید، زملارد، رافزا، قشیر
  • نمادهای پر معامله : سپید، وهامون، شستا، پترول، برکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا