اخبار مهم اقتصادی

متقاضیان نهضت ملی مسکن بخوانند

بر اساس اعلام مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تاکنون حدود ۵.۴ میلیون نفر در طرح ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند که ۳.۶ میلیون نفر از آنها تایید شده اند. همچنین در حال حاضر برای آن دسته از متقاضیانی که واجد شرایط هستند پیامک واریز وجه ارسال شده است و در صورتی که نسبت به تامین آورده اولیه اقدام نکنند نفرات بعدی جایگزین آنها خواهند شد. در ادامه خبر کامل ارسال پیامک واریز وجه برای متقاضیان نهضت ملی مسکن را بخوانید:

ارسال پیامک واریز وجه برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

به گزارش بورس فردا خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد برای آن دسته از متقاضیانی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند پیامک واریز وجه ارسال شده است و در صورتی که نسبت به پرداخت آن اقدام نکنند نفرات بعدی جایگزین آنها خواهند شد.

او در ادامه اظهار کرد برای افرادی که پیامک واریز وجه ارسال نشده است می توانند این موضوع را از طریق سایت پیگیری کنند. دولت رئیسی بر اساس قانون جهش تولید و تأمین مسکن مصوب ۱۷ مرداد سال ۱۴۰۰ ساخت چهار میلیون واحد مسکونی را در طی 4 سال در برنامه خود قرار داده است.

خلیل محبت خواه گفت: تا حدود ۴۵ روز قبل در حال بررسی مسائل مربوط به زمین بودیم و در حال حاضر مشغول تهیه طرح ها و مشاور هستیم و در برخی از نقاط تهران هم زمین در اختیار پیمانکاران قرار گرفته و به زودی کار آغاز می گردد.

نام نویسی مجدد برای نهضت ملی مسکن

خلیل محبت خواه در مورد اجرای پروژه نهضت ملی مسکن اعلام کرد تاکنون از استان تهران در این سامانه ۹۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند که بررسی شرایط آنها در حال اتمام میباشد و به زودی ثبت نام جدید آغاز می گردد همچنین در ادامه اضافه کرد در حال حاضر وضعیت پروژه های نهضت ملی به خوبی پیش می‌رود و بیش از ۴۰ هزار واحد به مرحله اجرا رسیده است.
بر اساس گزارشات موجود تاکنون ۳.۶  میلیون نفر از کسانی که در این سامانه ثبت نام کرده اند تایید شده اند و از این تعداد ۵۷۰ هزار نفر در بانک مسکن برای این واحدها افتتاح حساب کرده و ۲۹۰ هزار نفر برای انعقاد قرارداد و دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده اند.

همچنین ثبت نام جدید برای این نوع مسکن ها از روز ۱۵ تیر ۱۴۰۱ آغاز می گردد که افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانهsaman.mrud.ir  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
بر اساس آخرین تحقیقات قیمت هر متر مربع واحد های نهضت ملی مسکن ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان زمان ساخت پروژه ۱۸ تا ۲۴ ماه تعیین شده است.
خلیل محبت خواه در بخشی از گفتگوهای خود اظهار کرد در استان تهران هیچ مشکلی در بخش زمین نداریم و زمین برای دو سال آینده تامین شده و تا چهار سال آینده نیز تامین خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا