اخبار عرضه اولیه

خبر عرضه اولیه شرکت سیم و کابل ابهر در اواخر تابستان

مدیر عامل شرکت سیم و کابل ابهر از ورود این شرکت به بورس از اواخر تابستان امسال با سرمایه ۱۰۲ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش بورس فردا علیرضا کلاهی، مدیر عامل شرکت سیم و کابل ابهر از خبر جدیدی از ورود این شرکت به بورس در اواخر تابستان امسال با سرمایه ۱۰۲ میلیارد تومان داد و گفت: این روزها ما شاهد یک پارادایم جدید در بورس هستیم و مطمئنا این شرکت جذابیت خوبی به لحاظ خرید سهم در زمان ورود خود به تالار اصلی خواهد داشت.

وی افزود: این شرکت قرار است با سرمایه ۱۰۲ میلیارد تومان وارد بورس می شود. هدف ما این است که بر روی تابلوی اصلی برویم. به نظر بنده جایگاه این شرکت توجیه می کند چون شاید ورود به فرابورس خیلی راحت‌تر و مسیر هموارتری بود اما ما علاقمند بودیم که روی تالار اصلی بورس برویم. امید است که با زحمت هایی که تیم ما می کشد تا گزارش‌های سال ۹۸ را حسابرسی کنند تا پایان تابستان بتوانیم وارد بورس شویم.

کلاهی اظهار کرد: شرکت سیم و کابل ابهر شرکتی است که در سه سال گذشته یک روز معوق بانکی پرداخت نکرده است. گزارش‌های حسابرسی ما علیرغم اینکه این شرکت خانوادگی است حسابرس جدی معتمد بورس داشته است. گزارش‌های مالیاتی شرکت هم تا سال ۹۷ تایید شده است و مالیات ۹۸ مانده است که آنرا هم بزودی خواهیم بست. اساسا شرکتی هستیم که هیچ نوع علامت سوالی در تاریخچه مالی وجود ندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا