اخبار عرضه اولیه

زمان و نقدینگی مورد نیاز برای عرضه اولیه “فجهان1”

طبق آخرین اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار، چهارشنبه 17 شهریور ماه 1400، انتشار عرضه اولیه “فجهان 1″، سهام شرکت شرکت فولاد سیرجان صورت خواهد گرفت. بر اساس این اطلاعیه ۸۰۰۰ سهم در بازه قیمتی ۴۵۰ تا ۵۵۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد که معادل چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود اما با پیش بینی می شود که با توجه به 2.5 میلیون نفر متقاضی، به هر کد بورسی ۱۴۵۰ سهم در بازه قیمتی ۴۵۰ تا ۵۵۰ تومانی معادل ۸۰۰ هزار تومان تعلق گیرد.

جزئیات انتشار عرضه اولیه “فجهان”

به گزارش بورس فردا و به نقل از تجارت‌نیوز، پس از چند هفته که خبری از عرضه اولیه در بازار سهام نبود، امروز و پس از خبر عرضه اولیه «کیمیا تک» اطلاعیه دومین عرضه اولیه روز چهارشنبه ۱۷ شهریور هم منتشر شد.

بر اساس اطلاعیه فرابورس، روز چهارشنبه چهار میلیارد سهم از سهام شرکت فولاد سیرجان با نماد «فجهان» در بورس عرضه خواهد شد.

هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۸۰۰۰ سهم در بازه قیمتی ۴۵۰ تا ۵۵۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد که معادل چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود.

جزئیات انتشار عرضه اولیه فجهان
جزئیات انتشار عرضه اولیه فجهانجزئیات انتشار عرضه اولیه فجهان

البته با توجه به مشارکت ۲٫۸ میلیون نفری در آخرین عرضه اولیه، احتمالا به هر کد بورسی بیش از ۱۴۵۰ سهم تعلق نگیرد که حدود ۸۰۰ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت.

نکته جالب در خصوص این عرضه اولیه که بزرگترین عرضه اولیه امسال خواهد بود، این است که اگر چه ثبت سفارش روز چهارشنبه انجام می‌شود؛ اما تخصیص سهام روز شنبه ۲۰ شهریورماه انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا