فراتر از خبر

دختر شایسته سال به کام مرگ فرو رفت!/ سقوط از آسمان‌خراش نیویورک

جسد او صبح یکشنبه حدود ساعت ۷ صبح پیدا شد. چلسی در یادداشتی که از خود به جا گذاشته، نوشته که می‌خواهد همه چیز را به مادرش بسپارد.

او صبح روز این حادثه در آخرین پست اینستاگرامش نوشت : آرزو دارم این روز برای شما آرامش و صلح به ارمغان بیاورد!

آخرین پست چلسی کریست:

آخرین-پست-چسلی-کریست

ماجرای مرگ ملکه زیبایی جهان چیست؟

ماجرای مرگ ملکه زیبایی جهان چیست؟

ملکه زیبایی، وکیل، وبلاگ نویس  و خبرنگار اکسترا تی وی  بعد از ساعت 7 صبح یکشنبه 30 ژانویه از ارتفاع بالای یک آپارتمان 60 طبقه در نیویورک سیتی  به زمین افتاد .طبق گزارشها به نظر می رسد مرگ کریست که در طبقه نهم زندگی می کرد یک خودکشی باشد،  هنوز پزشکی قانونی علت رسمی را مشخص نکرده است.

خانواده او در بیانیه ای به Extra گفت: “در غم و اندوه بزرگ، ما درگذشت چسلی عزیزمان را با شما شریک هستیم.” “نور بزرگ او نوری بود که با زیبایی و قدرتش به دیگران در سراسر جهان الهام بخشید. او اهمیت می داد، او دوست داشت، می خندید و می درخشید.”

این بیانیه ادامه داد: “چسلی تجسم عشق بود و به دیگران خدمت کرد، چه از طریق کارش به عنوان وکیل دادگستری برای عدالت اجتماعی،  چه به عنوان دوشیزه ایالات متحده آمریکا و  چه به عنوان میزبان در Extra. اما مهمتر از همه، به عنوان یک دختر، خواهر، دوست، مربی و همکار – ما می دانیم که تأثیرگذاری او ادامه خواهد داشت. خانواده در این زمان خواستار حریم خصوصی هست..”

کریست ساعاتی قبل از مرگش در شبکه های اجتماعی فعال بود. اوایل یکشنبه، کریست در صفحه اینستاگرام  عکسی زیبا از خودش را منتشر کرد و نوشت: “امیدوارم این زوز برای شما آرامش به ارمغان بیاورد.”

 

او ” همچنین هفته گذشته،  یک وبلاگ یوتیوب در مورد روتین مراقبت از مو به اشتراک گذاشت.

کریست در سال 1991 در جکسون، میشیگان به دنیا آمد و در کارولینای جنوبی بزرگ شد. کریست در دانشگاه کارولینای جنوبی تحصیل کرد و در سال 2017 از دانشکده حقوق دانشگاه ویک فارست فارغ التحصیل شد. او به عنوان وکیل در شرکت Poyner Spruill LLP کارولینای شمالی مشغول به کار شد.

او در سال 2019 لقب دوشیزه کارولینای شمالی آمریکا را به دست آورد.

همچنین در سال 2019، کریست به عنوان خبرنگار نیویورک برای Extra شروع به کار کرد. تهیه کنندگان این برنامه در بیانیه ای که توسط وب سایت آن منتشر شده است، گفتند: “قلب ما شکسته.” “چسلی فقط بخش مهمی از برنامه ما نبود، او بخش محبوب خانواده اکسترا ما بود و تمام پرسنل را تحت تاثیر قرار داد. عمیق ترین تسلیت ما به همه خانواده و دوستان او.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا