اخبار بورس

رمز پول ایران از 6 ماه آینده در بعضی از شهرهای ایران عرضه میشود!!

رئیس کل بانک مرکزی در جلسه با صاحبنظران اقتصادی اعلام کرد در حالیکه مسئله رمز پول ایران مدت ها می باشد که مطرح شده و در دست بررسی می باشد اکنون تصمیم گرفته شده است که طی ۶ ماه آینده رمز پول ایران در بعضی از شهرهای ایران به صورت آزمایشی عرضه گردد اما قبل از آن باید آموزش های لازم در این زمینه داده شود. در ادامه میتوانید خبر کامل رمزپول ایران و عرضه آزمایشی آن در بعضی از شهرهای ایران را بخوانید:

رمزپول ایران و عرضه آزمایشی آن در بعضی از شهرهای ایران

رئیس کل بانک مرکزی وعده داد رمز پول از ۶ ماه آینده به صورت آزمایشی در برخی از شهرهای ایران عمیاتی شود.

به گزارش بورس فردا و به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، علی صالح‌آبادی در جلسه با صاحبنظران اقتصادی، گفت: رمز پول بانک مرکزی از مدت‌ها قبل در نهاد سیاست‌گذار پولی و بانکی مطرح بوده اما در این دوره کار گروهی متشکل از کارشناسان اقتصادی، فنی و نشر اسکناس این موضوع را تا مرحله عملیات آزمایشی به سرانجام رساندند.

وی ادامه داد: اولویت بانک مرکزی در این مقطع اصلاح نظام بانکی در اضلاع سه گانه است اما موضوعات مهم جهانی نیز از جمله رمز پول ملی مطرح است و طی 6 ماه آینده، اجرای آزمایشی این طرح در برخی مناطق ایران شروع می شود و حتماً باید آموزش‌های لازم و فرهنگ‌سازی انجام شود. به گفته صالح‌آبادی ، بعد از این بازه زمانی ضمن آسیب‌شناسی موضوع،  گزارش این طرح در اختیار صاحبنظران اقتصادی و بانکی قرار می گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا