فراتر از خبر

واکنش بازیگران بالیوودی به ماجرای سیلی ویل اسمیت

نود و چهارمین دوره جوایز اسکار عصر یکشنبه برگزار شد، اما هنوز هم مردم درباره آن صحبت می کنند، به ویژه لحظه داغ بین ویل اسمیت و کریس راک. اسمیت در بخشی از اسکار 2022 به راک سیلی زد، پس از اینکه راک در مورد همسرش جادا پینکت اسمیت شوخی کرد. این حادثه در فضای مجازی منتشر شد و چندین کاربر اینترنتی و چهره های سرشناس این صنعت به این درگیری واکنش نشان دادند.

بالیوود همچنین به سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک واکنش نشان داد، افراد مشهوری مانند وارون داوان، ریچا چادا، نیتو کاپور و سایرین به این حادثه توجه کردند.

به گزارش هندوستان تایمز، در طول کنفرانس مطبوعاتی برای اعلام بیست و دومین دوره آکادمی بین‌المللی فیلم هند، وارون داوان و مانیش پل نیز که در کنفرانس مطبوعاتی حضور داشتند نظر خود را اضافه کردند. داوان گفت: “آنها آزرده می شوند و باید مراقب بود.” در حالی که پل گفت: “هر وقت من روی صحنه بوده ام، به کسی توهین نکرده ام. همه چیز به حس شوخ طبعی شما بستگی دارد.»

اسمیت که اولین جایزه اسکار خود را برای شاه ریچارد دریافت کرد، در اینستاگرام خود از کریس راک عذرخواهی کرد. این بازیگر نوشت: «می‌خواهم علناً از شما عذرخواهی کنم، کریس. من خارج از خط بودم و اشتباه کردم. من خجالت می کشم و کارهایم نشان دهنده مردی که می خواهم باشم نبود. در دنیای عشق و مهربانی جایی برای خشونت نیست.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا