فراتر از خبر

بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما لحظه آخری در ایران

بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما لحظه آخری در ایران

خرید بلیط هواپیما لحظه آخری به ویژه در ایامی از سال که میزان سفرها بیشتر است، کار آسانی نیست. بطور معمول برای خرید بلیط لحظه آخری باید سایت های مختلف را جستجو کنید تا بتوانید مناسب ترین بلیط ممکن را بیابید. یکی از موارد مهم در آموزش خرید بلیط لحظه آخری توجه به سایت ارائه دهنده بلیط هواپیما لحظه آخری می باشد. سایت های ارائه دهنده این بلیط ها باید ویژگی هایی را داشته باشند تا بتوان از آن به عنوان سایت مناسب یاد کرد.

آیا بلیط هواپیما لحظه آخری ارزان است؟

به طور کلی قیمت بلیط هواپیما به عوامل زیادی از جمله زمان سفر بستگی دارد. به همین دلیل در زمان های متفاوت، می توان انواع مختلف بلیط را با توجه به قیمت آن رزرو کرد. یکی از این بلیط ها، بلیط هواپیما لحظه آخری بوده که در برخی از روزها با قیمت پایین تر به فروش می رسند. این زمان ها، روزهایی از سال را که میزان مسافرت به مقصدی خاص کمتر است را پوشش می دهد. بنابراین برای برخی ایام می توان تصمیم گرفت که آیا این بلیط ها ارزان است یا خیر.

علاوه بر این در برخی روزها به دلیل تقاضای بالا برای سفر، امکان خرید این بلیط ها وجود ندارد زیرا بلیط ها از چندین روز قبل رزرو می شوند. در صورتی که در ایام شلوغی و در ساعات نزدیک به پرواز، بلیطی یافتید، این بلیط ها در واقع از سوی مسافرین کنسل شده و مجددا به عنوان بلیط لحظه آخری به فروش می رسد.

چگونه بلیط هواپیما لحظه آخری را رزرو کنیم؟

ویژگی بلیط های لحظه آخری باعث شده است که پیدا کردن و رزرو کردن آن کار آسانی نباشد. برای رزور بلیط های لحظه آخری، معمولا باید سایت های مختلف را با هدف یافتن این بلیط ها زیرو رو کرد. اما اگر به رفتار این بلیط ها و نکاتی دیگر توجه کنیم می توان، بلیط های لحظه آخری ارزان را رزرو کرد.

مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت بلیط های لحظه آخری و یافتن آن، زمان سفر می باشد. بلیط های لحظه آخری در روزهایی از سال که معمولا مسافران کمتری به سفر می روند، علاوه بر فراوانی بیشتر، دارای قیمت پایین تری نیز می باشند. این کاهش قیمت به دلیل کاهش تقاضا برای خرید بلیط و در نتیجه کاهش قیمت بلیط توسط شرکت های واسطه به منظور فروش بیشتر بلیط است.

علاوه بر این با انتخاب مقصد مناسب با توجه به زمان سفر، در خرید بلیط لحظه آخری می توان ارزانترین بلیط لحظه آخری را خریداری کرد. هنگام جستجو برای این بلیط ها، سعی کنید بلیط چند مقصد را در زمان های مختلف بررسی کنید تا بتوانید بهترین نوع بلیط را مشاهده کنید. معمولا بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما لحظه آخری امکاناتی دارند که می توان با استفاده از آن بلیط های یک مقصد را در زمان های مختلف بررسی کنید.

پیگیری سایت های معتبر فروش بلیط لحظه آخری در کانال های تلگرامی و صفحات مجازی آن ها، می تواند به شما در رصد بلیط لحظه آخری کمک کند. این سایت ها معمولا در کانال ها و صفحات، اخرین اخبار را در رابطه با کاهش قیمت بلیط لحظه آخری و تخفیفات خود ارائه می دهند، که با عضویت در آن ها، می توان از این تخفیف ها با خبر شد.

پرواز لحظه آخری

ویژگی بهترین سایت بلیط هواپیما لحظه آخری

همانطور که گفته شد یکی از روش های مناسب برای یافتن و رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری، انتخاب سایت مناسب است. سایت های زیادی مدعی فروش بلیط لحظه آخری ارزان هستند اما در حقیقت همه آن ها چنین قابلیتی ندارند. در ادامه چند ویژگی بهترین سایت برای خرید پرواز لحظه آخری ذکر شده است.

  • امکانات ویژه سایت
  • استرداد آنلاین بلیط
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • رابط کاربری خوب

امکانات ویژه برای رزرو بلیط لحظه آخری

برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری، برخی سایت ها با ایجاد امکانات مختلف، یافتن و رزرو این بلیط ها را برای مسافران آسان می سازند. با این امکانات نیازی نیست که مسافران بلیط ها را برای روزهای مختلف رصد کنند. یکی از امکاناتی که تنها برخی از سایت ها دارند، سیستم هشدار قیمتی است. مسافران با فعال کردن این سرویس می توانند آخرین تغییر قیمت بلیط برای مسیر مشخص شده را دریافت کنند.

علاوه بر این برخی سایت ها، امکانی برای مسافران ایجاد کرده اند که بلیط هواپیما لحظه آخری به صورت خودکار برای آن ها رزرو می شود. با استفاده از این ویژگی، مسافران علاوه بر رزرو بلیط لحظه آخری ارزان، نیازی به رصد روزانه بلیط ها ندارند.

پشتیبانی فعال توسط کارشناسان خبره

یکی از نکات مهم برای خرید بلیط لحظه آخری هواپیما، پشتیبانی 24 ساعته سایت ها از مسافران در مراحل مختلف رزرو می باشد. بسیاری از مسافران با روند خرید بلیط لحظه آخری آشنایی ندارند و با پشتیبانی خوب برای خرید بلیط ترغیب می شوند. بنابراین بهترین سایت های خرید بلیط هواپیما لحظه آخری از این فرصت استفاده کرده و سعی می کنند، کامل ترین پشتیبانی را در اختیار آن ها قرار داده و حتی تاخیر هواپیما را به مسافران نیز اعلام کنند.

استرداد آنلاین بلیط هواپیما لحظه آخری

یکی از ویژگی های سایت های معتبر خرید بلیط لحظه آخری، امکان استرداد آنلاین بلیط است. سایت های مختلف قوانین مختلفی در رابطه با عودت وجه بلیط دارند که بهترین آن ها معمولا 48 ساعت است. البته بلیط هواپیما لحظه آخری امکان استرداد ندارند و پس از کنسل کردن آن، وجهی به مسافران عودت داده نمی شود که این قانون توسط شرکت چارتر کننده وضع شده است.

فرودگاه

تفاوت بلیط هواپیما لحظه آخری با بلیط های دیگر

بلیط های هواپیما دارای انواع مختلف سیستمی، چارتری و لحظه آخری بوده که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های متفاوتی می باشند. این تفاوت ها در نحوه خرید، قیمت، قوانین و استرداد می باشند. با اینکه بلیط لحظه آخری و چارتر را در یک دسته قرار می دهند اما دارای تفاوت های جزئی می باشند.

بلیط لحظه آخری و چارتر بلیط سیستمی
نوسان قیمت قیمت ثابت
غیر قابل استرداد قابل استرداد
نرخ یکسان برای کودکان نرخ متفاوت برای کودکان

 

هنگام خرید بلیط هوایپما از سایت های معتبر باید به این نکته توجه کنید که چه نوع بلیطی را رزرو می کنید. بلیط های لحظه آخری غیر قابل استرداد بوده و قیمت آن برای کودکان و بزرگسالان یکسان است که باعث می شود بسیاری از مسافران از رزرو این بلیط ها منصرف شوند.

بلیط هواپیما لحظه آخری بخریم یا سیستمی؟

اینکه بخواهید چه نوع بلیطی بخرید به تعداد نفرات شما، زمان سفر و شرایط شما بستگی دارد. بلیط هواپیما لحظه آخری معمولا برای سفرهای کاری و تنها مناسب است. معمولا سفرهای کاری در لحظاتی قبل از پرواز رخ می دهد که باید سریعا پس از خرید بلیط خود را به فرودگاه برسانید. سفرهای لحظه آخری در برخی مواقع ممکن است خوشایند و یا عذاب آور باشد که نوع بلیط خریداری شده می تواند تاثیر مثبتی در احساس شما نسبت به این سفرها داشته باشد. در صورتی که شما نیز بلیط لحظه آخری خریداری کرده اید، تجربیات خود را با ما و مخاطبان در کامنت ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا