اخبار بورسنماد ها

سهامداران البرز دارو بخوانند

با پایان مهر ماه و تمام شدن فرصت انتشار گزارشات شش ماهه ی سال 1400، با بررسی گزارشاتی که از شرکت ها بر روی سامانه کدال قرار گرفت مشخص شد در صنعت دارو شرکت البرز دارو رشد عملیاتی و سود عملیاتی خوبی را داشته است.

سهامداران البرز دارو بخوانند

به گزارش بورس فردا و به نقل از بورس24: با اتمام مهر ماه و اتمام فرصت انتشار گزارشات فصلی برای شرکت ها، گزارشات نیمه اول شرکت ها بر روی سامانه کدال آمد. این گزارش‌ها در صنعت دارو مناسب بوده و نشان از رشد سود عملیاتی و ناخالص شرکت‌ها داشت.

شرکت البرز دارو به عنوان اولین تولید کننده انواع سرنگ آماده تزریق و دارای بیش از 190 قلم دارویی در صنعت دارو و در بورس اوراق بهادار تهران فعالیت می‌کند.

این شرکت که دارای رتبه یک در بین تولیدکنندگان داروهای قلبی عروقی در کشور است، در پایان نیمه نخست سال 1400 مبلغ 368ر6 میلیارد ریال درآمد عملیاتی محقق نمود که نسبت به دوره مشابه سال قبل 59 درصد رشد یافته است.

همچنین سود عملیاتی محقق شده این شرکت در نیمه نخست 1400 مبلغ 927ر2 میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 4 درصد افزایش یافته است.

در مجموع عملکرد شرکت در نیمه نخست سال 1400 منجر به 158ر2 میلیارد ریال سود خالص برای سهامداران گردیده که به ازای هر سهم 719 ریال سود است.

با توجه به روند گفته شده به نظر می رسد این رویه در نیمه دوم سال نیز ادامه دارد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا