فراتر از خبر

گریم متفاوت محمد نادری در سریال خاتون!

خاتون، یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده است. این مجموعه از ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ به صورت اختصاصی از نماوا پخش شده‌است و طرفداران زیادی به دست آورده و از جمله سریال های محبوب بین مردم شده است.

حال تصاویری از گریم متفاوت محمد نادری را در ادامه ببینید.

بیوگرافی محمد نادری

محمد نادری زادهٔ ۱۰ تیر ۱۳۵۷ بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس، مجری و صداپیشهٔ ایرانی است. عمده شهرت او با ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی شمعدونی کسب شد.

وی بعد از آن با حضور در مجموعهٔ تلویزیونی دورهمی به شهرت چشمگیری دست یافت.

محمد نادری اصالتاً اهل اردبیل و پسرعموی اتابک نادری است.

او با بازی در نقش اول مجموعهٔ شمعدونی به عنوان اولین کار تلویزیونی‌اش و همچنین ایفای نقش در مجموعهٔ دورهمی مشهور شد. نادری یکی از خالقان شخصیت محبوب «جناب‌خان» به‌شمار می‌رود.

سریال خاتون

پاکروان مجوز ساخت خاتون را در تیر ۱۳۹۹ دریافت کرد و در این مدت در مرحلهٔ پیش‌تولید بود. این مجموعه قرار بود دو ماه بعد در مکان‌های شمالی ایران از جمله رشت فیلم‌برداری شود.

خاتون، داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

از بازیگران اصلی سریال می‌توان به نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان، بابک حمیدیان، مهتاب ثروتی، رضا بهبودی و شبنم مقدمی اشاره کرد.

ماریا شلکنوا در نقش هلنا، کامیار حقی در نقش یان، مجتبی وحیدی در نقش آدامیان، بهنام شرفی در نقش ستوان نامجو، میرسعید مولویان در نقش رضا فخار، رضا بهبودی در نقش دکتر بوکوفسکی، فریدون در نقش شاهرخ فروتنیان، سرتیپ آریا در نقش فرخ نعمتی، علی فروتن در نقش محمود اعتمادزاده، داریوش موفق در نقش قرقی، شیرین محسنی در نقش گل خانم، رضا عباسی در نقش گل آقا، پیمان میرزایی در نقش نصیب، سمانه منیری در نقش گلی، مهرداد فتحی در نقش نادر و مجید گیاهچی در نقش دیلمی از دیگر بازیگران سریال جذاب خاتون هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا