فراتر از خبر

هجوم طرفداران مسیح و آرش باعث آسیب دیدگی آنها شد!

روز گذشته مراسم اکران فیلم “حکم تجدید نظر” به کارگردانی محمدامین کریم پور و نویسندگی رضا کریمی در پردیس سینمایی کوروش، برگزار شد. در این مراسم مسیح و آرش عدل پرور خواننده و بازیگران این فیلم بودن مورد به دلیل هجوم طرفدارانشان، به بیمارستان منتقل شدند.

هجوم طرفداران مسیح و آرش

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توئیتی نوشت: کنترل جمعیت در مراسم اکران فیلم «حکم تجدید نظر» وحضور طرفداران «آرش و مسیح» از دست برگزار کنندگان خارج شده و مردم زیر دست و پا مانده اند. بینی یک خانم شکسته و چند نفر عازم بیمارستان شده اند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از مصدومان این رخداد وجود ندارد. پیشتر هم حضور چهره ها در این مجتمع سینمایی دردسر ساز شده بود.

گفتنی است پیشتر گیتی قاسمی، بازیگر سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی خود از انتشار آنونس فیلم سینمایی «حکم تجدید نظر» خبر داد.

گیتی قاسمی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود آورده است: «رونمایی از آنونس فیلم حکم تجدید نظر»

آنونس فیلم سینمایی «حکم تجدید نظر» به کارگردانی محمد امین کریم پور و نویسندگی و تهیه کنندکی رضا کریمی، در آستانه اکران این فیلم رونمایی شد. حکم تجدید نظر از چهارشنبه ٢٦ آبان ماه روانه پرده سینماهای سراسر کشور می شود.

ژاله صامتی، همایون ارشادی، فرید سجادی حسینی، گیتی قاسمی، زیبا کرمعلی، شاهرخ فروتنیان و احسان امانی با حضور آرش عدل پرور و با معرفی مجید یلان، بازیگران این فیلم هستند.

پخش فیلم سینمایی «حکم تجدید نظر» بر عهده موسسه فیلمسازان مولود به مدیریت حبیب اسماعیلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا