فراتر از خبر

ویدئو حرکات عجیب هومن گامنو در صفحه اینستاگرامش!

هومن گامنو خواننده نسل جدید، عضو سابق بند موزیک (بروبکس) که اکنون بخش موزیک خندوانه را بر عهده دارد، ویدئویی حاوی حرکات موزون عجیب و غریب با کپشن “بزار راحت باشم” منتشر کرد. که در ادمه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

 

بیوگرافی هومن گامنو

سید هومن شاهی که عموماً با نام هنری گامنو یا هومن گامنو شناخته می‌شود، خواننده موسیقی پاپ و هیپ هاپ و بازیگر تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او نخستین‌بار با اجرا در قطعهٔ «سوسن خانم» از گروه بروبکس به شهرت رسید. او بعداً در برنامهٔ خندوانه نیز قطعاتی نظیر «بخند خندوانه» و تیتراژ این برنامه را اجرا کرد.

گامنو علاوه بر اجرای موسیقی، در زمینهٔ بازیگری نیز فعالیت دارد و در مجموعه‌های تلویزیونی گلشیفته و زیر هم‌کف نیز به‌عنوان بازیگر حضور داشته‌است.

گامنو اولین بار با اجرا در قطعهٔ «سوسن خانم» از گروه بروبکس به شهرت رسید و بعدها با اجرای موسیقی در برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی ایران از موسیقی زیرزمینی جدا شد و به اجرای موسیقی مجاز روی آورد. او چندین قطعه از جمله موسیقی تیتراژ برنامهٔ خندوانه و قطعهٔ «بخند خندوانه» را در این برنامه اجرا کرد و به‌عنوان خوانندهٔ تیتراژ برنامه‌هایی دیگر نظیر کودک شو و خانه ما فعالیت داشته‌است. هرچند که بعدها و در پی ممنوع شدن فعالیت تلویزیونی او در سال ۱۳۹۸،صدای او از تیتراژ این دو برنامه حذف شد. گامنو اجرای قطعات موسیقی میانی و تیتراژ فیلم پویانمایی لوپتو (۱۳۹۷) را نیز برعهده داشته‌است.

او علاوه بر فعالیت در حیطهٔ موسیقی، در تئاترهای «شرقی غمگین» و «چهارمین شنبه»، و همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی گلشیفته و زیر هم‌کف نیز به‌عنوان بازیگر حضور داشته‌است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا