اطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

فروش فوری محصولات سایپا از امروز

فروش فوری و فوق العاده شرکت خودرو سازی سایپا از امروز چهار شنبه ۱۱ آبان ماه ساعت ۱۱ صبح آغاز خواهد شد که در ادامه می توانید جزئیات کامل این طرح را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

آغاز طرح فروش محصولات گروه سایپا از امروز

گروه خودروسازی سایپا از امروز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ طرح فروش فوری و فروش فوق العاده عادی خود را تا زمان تکمیل ظرفیت آغاز خواهد کرد.

این شرکت خودروسازی بعد از اتمام عمر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، دومین بار می باشد که طرح فروش فوری و فوق العاده محصولات خود را اجرا میکند.

نخستین طرح عرضه خودرو بدون قرعه کشی گروه خودروسازی سایپا ۱۴ مهرماه برگزار گردید و حال بعد از گذشت یک ماه این شرکت خودروسازی از امروز دومین مرحله فروش محصولات خود را در قالب فروش فوری و فروش فوق العاده آغاز کرده میکند.

در این طرح خودروهایی مانند کوییک آر با گیربکس اتوماتیک، شاهین و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل ۳۰ روزه عرضه می شود.

همچنین خودروهای سایپا ۱۵۱، کوییک آر با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی با موعد تحویل ۹۰ روزه تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می شوند.

متقاضیان می توانند از ساعت ۱۱ صبح امروز با مراجعه به نشانی اینترنتی https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

سایپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا