اخبار بورساخبار مهم بورس و اقتصاد

پیش بینی بازار بورس فردا یکم تیر ماه 1400

سلام دوستان، امیدواریم که آخرین روز بهاری خوبی رو پشت سر گذاشته باشید. در این مطلب در خدمت شما بزرگواران هستیم با موضوع پیش بینی بازار بورس فردا یکم تیر ماه 1400. امروز دوشنبه 31 خرداد ماه 1400 بازار سرمایه با عرضه نسبی بازگشایی شد و در ابتدا شاخص کل به میزان 1 هزار و 300 واحد نسبت به روز معاملاتی قبل افت کرد اما در ادامه روند معاملات تقاضا کمی افزایش یافت و در نهایت شاخص کل را به میزان 4 هزار و 835 واحد بالا برد.

مطالب پیشنهادی: زمان و نقدینگی مورد نیاز برای خرید عرضه اولیه “لطیف 1”

پیش بینی بازار بورس فردا یکم تیر ماه 1400

به گزارش بورس فردا، امروز دوشنبه 31 خرداد ماه 1400 بازار سرمایه با عرضه نسبی بازگشایی شد و در ابتدا شاخص کل به میزان 1 هزار و 300 واحد نسبت به روز معاملاتی قبل افت کرد اما در ادامه روند معاملات تقاضا کمی افزایش یافت و در نهایت شاخص کل را به میزان 4 هزار و 835 واحد بالا برد. در جریان معاملات امروز سه نماد “شستا”، “وتجارت” و “رمپنا” بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

تحلیلگران بازار سرمایه، رشد آهسته و پیوسته و به دور از هر نوع رفتار هیجانی را منطقی و بهتر از رشد شارپی می دانند. و با مشاهده وضعیت بازار سرمایه در روز های اخیر می توان گفت که به نسبت از حجم هیجان موجود در بازار سرمایه کاسته شده و بازار به یک تعادل نسبی دست یافته است. اما برای تدوام این تعادل باید صبر کنیم تا دولت جدید از برنامه ها و معیارهای خود سخن بگوید.

با توجه به اینکه ما مذاکرات برجام را پیش رو داریم و نتیجه آن بر روند بازار سرمایه تاثیر گذار می باشدف برخی از تحلیلگران بازار سرمایه معتقدند که  اگر مذاکرات به نتیجه‌ای برسد، نرخ دلار به نزدیک ۲۰ هزار تومان نزدیک شود و نرخ سود بین بانکی به حوالی ۱۷ یا ۱۸ درصد پایین بیاید تاثیرات مثبتی را در بازار شاهد خواهیم بود. از سوی دیگر نیز سیاست دولت جدید، تزریق نقدینگی به این بازار می باشد که اگر این موضوع تحقق پیدا کند، حجم ترس و هیجان در این بازار کاهش یافته و اعتماد به این بازار باز می گردد.

با توجه به مطالبی که خدمت شما عزیزان عرض کردیم ، وضعیت بازار بورس فردا یکم تیر ماه 1400 متعادل و مثبت پیش بینی می شود.

نقشه بازار بورس امروز

نقشه بازار بورس امروز
نقشه بازار بورس امروز
  • وضعیت شاخص کل: با رشد 4 هزار و 835 واحدی به 1 میلیون و 168 هزار و 591 واحد رسید.
  • وضعیت شاخص هم وزن : با رشد 137 واحدی به 370 هزار و 25 واحد رسید.
  • ارزش بازار : 46,653,063.006B
  • ارزش معاملات : 63,425.974B
  • حجم معاملات : 9.308B
  • تعداد معاملات : 562,675
  • نمادهایی که بیشترین کاهش را داشتند : کقزوی، فاهواز، قزوین، قهکمت، دقاضی
  • نمادهایی که بیشترین افزایش را داشتند : ثاخت، وسینا، ولساپا، وساپا، سخاش
  • نمادهای پر معامله : فتوسا، ولکار، شستا، غکورش، خگستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا