اخبار مهم اقتصادیپیشنهاد سردبیر

توقف عرضه خودرو در بورس کالا

در حال حاضر بازار خودرو در حالت سردرگمی به سر می‌برد به گونه‌ای که خبر های متفاوتی در خصوص آن شنیده می شود که در ادامه می توانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

اخبار ضد و نقیض در خصوص عرضه خودرو

در روز گذشته معاون سازمان بازرسی در اقدامی عجیب خبر از توقف عرضه خودرو در بورس کالا داد.
وی در ادامه گفت فعلاً و در حال حاضر خودرو به همان روش قرعه کشی عرضه می‌شود و تا زمان مشخص شدن تکلیف و آن فروش آن از طریق بورس کالا متوقف می گردد.
دقیقاً ساعاتی بعد از اعلام این خبر بهارستانی‌ها در واکنش به این خبر اعلام کردند فروش خودرو از طریق بورس کالا هیچ گونه مغایرتی با قانون بالادستی نداشته و به همین دلیل فروش آن از طریق بورس کالا ادامه پیدا می کند.
در همین حال وزیر صمت در خصوص این اخبار اعلام کرد عرضه خودرو در بورس کالا با عکس کنترل بازار خودرو گردیده است.
در حال حاضر با توجه به ثبات بازار دلار، قیمت خودرو نیز امروز با نوسان اندکی همراه شد به گونه‌ای که بعضی از خودروها با کاهش قیمت و بعضی از خودروها بدون تغییر در قیمت امروز معامله شدند.
قیمت روز انواع خودرو
امروز سمند ال ایکس با ثبات قیمت در محدوده ۴۴۷ میلیون تومان معامله گردید و خودرو هایما پلاس نیز همانند دو روز گذشته بدون هیچ گونه تغییر قیمتی در کانال یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان به فروش رسید.
همچنین خانواده خودروی دنا نیز بدون هیچ تغییر قیمت امروز در بازار آزاد معامله گردید به گونه‌ای که دنا معمولی با قیمت ۵۸۵ میلیون تومان و دنا پلاس اتومات با قیمت ۷۱۰ میلیون تومان معامله شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا