اطلاعیه ها

سیل در ایران، جان ۵۶ نفر را گرفت

وقوع سیل در 21 استان، کشور را در حالت آماده باش قرار داد

بر اساس اعلام رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، ۲۱ استان درگیر بلایای طبیعی می باشند و به همین دلیل سازمان امداد و نجات امدادگران به همراه تمامی تجهیزات در حالت آماده باش قرار دارد. در ادامه خبر کامل وقوع سیل در 21 استان را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم:

بیشتر بخوانید:

سیل جان 56 نفر را گرفت

با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی در مورد وقوع سیلاب در نقاط مختلف کشور سازمان امداد و نجات در حالت آماده باش کامل در آمد.
مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در خصوص سیلاب های چند روز اخیر اعلام کرد تاکنون شمار جانباختگان سیل در سراسر کشور به ۵۶ نفر رسیده است.

آماده باش سازمان امداد و نجات در کشور

مهدی ولی پور گفت پیش بینی های لازم برای اختصاص اماکن اسکان اضطراری در بسیاری از استان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته عملیات امداد نجات برای هشت استان سیل زده مانند البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، لرستان، مازندران، یزد، اصفهان و کرمان به اجرا درآمده است و تا به حال بیش از 3500 نفر اسکان اضطراری داده شده و بیش از ۱۵۰۰ نفر از سیل نجات داده شده اند.
او در خصوص ۵۶ نفری که تاکنون جان خود را بر اثر سیل از دست دادند گفت ۱۸ مورد مربوط به امامزاده داوود، ۱۴ مورد مربوط به زرین دشت فیروزکوه و ۲۸ نفر نیز در سراسر کشور مفقود شده اند.
رئیس سازمان امداد و نجات اعلام کرد با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی این بارش ها تا روز دوشنبه در استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان، یزد، فارس، بوشهر، قزوین، تهران، زنجان، اصفهان، مازندران، هرمزگان و خوزستان ادامه دارد و به دنبال آن به دلیل احتمال جاری شدن سیلاب تمامی امدادگران سازمان امداد و نجات در حالت آماده باش می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا