اخبار مهم اقتصادیاطلاعیه هاپیشنهاد سردبیر

زمان ثبت نام برای دریافت وام بازنشستگان آغاز شد

با توجه به اعلام سازمان صندوق بازنشستگی زمان ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری کشوری از امروز ششم اسفند ماه آغاز خواهد شد که در ادامه می‌توانید خبر کامل آن را بخوانید:

بیشتر بخوانید:

اختلال در سایت صندوق بازنشستگی کشوری

با توجه به گزارش‌های به دست رسیده از امروز ثبت نام برای وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری آغاز گردیده است.
صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این خصوص اعلام کرد به دلیل افزایش تعداد ورودی به این سامانه، سایت دچار اختلال گردیده و تمام تلاش ما بر این است که این اختلال را به زودی رفع نماییم.
لازم به ذکر است که زمان ثبت نام برای این وام ۳۰ میلیون تومانی از امروز ششم اسفند ماه تا روز یکشنبه ۲۸ اسفند ماه اعلام شده بود پس هیچ گونه نگرانی وجود نداشته و بازنشستگان می‌توانند و دست رفع اختلال سایت در کمال آرامش نسبت به ثبت‌نام برای دریافت این وام اقدام نمایند.
طبق اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری افراد می‌توانند در این بازه اعلام شده ثبت نام کند و زمان ثبت نام آنها هیچگونه تاثیری در نتایج قرعه کشی و نوبت بندی ماهانه پرداخت این وام ندارد.
واجدین شرایط جهت دریافت این وام می توانند با مراجعه به سامانه sabasrm.ir به صورت کاملاً رایگان نسبت به ثبت نام برای دریافت این تسهیلات اقدام نمایند.

شروط دریافت وام بازنشستگی

لازم به ذکر است که شروطی برای دریافت این وام در نظر گرفته شده است که از جمله این شرط این بوده که (به افرادی که حکم بازنشستگی آنها کمتر از یک سال گذشته صادر شده باشد و همچنین وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف میشوند و متقاضیان که حکم ترمیم سال جاری برای آنها صادر نشده است) این وام تعلق نخواهد گرفت.
بنابراین توصیه می‌شود تمام افرادی که قصد ثبت نام برای دریافت این وام را دارند در ابتدا تمامی شرایط آن را مطالعه کرده و بعد از آن در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا