فراتر از خبر

عکس های مهناز افشار با موهای بلوند به همراه دخترش

مهناز افشار در اخرین پست خودش به همراه دخترش

دنیای اینروز من مادری را زندگی کردن است و تجربه کردن است و هر روز برایاین زیباترین و سخت ترین عاشقی دنیا درس میگیرم

کپشن سنگینی نوشته شاتید مقصودش برای همسر سابق خودش نوشته یعنی پدر این دختر …

 

 

 

مهناز افشار به همراه دخترش

 

مهناز افشار به همراه دخترش

 

 

ازدواج مهناز افشار با محمدیاسین رامین

محمد یاسین رامین همسر مهناز افشار متولد ۱۳۶۰، فرزند ارشد محمد علی‌ رامین، با مدرک دکترا از دانشگاه کشور آلمان، دارای دو ملیت ایرانی و آلمانی است که پیش از این یک بار ازدواج کرده است. پسر رامین در دولت احمدی‌نژاد از معاونین و مشاورین رئیس سازمان هلال احمر بود.

جزییات ازدواج مهناز افشار با محمدیاسین رامین

محمد امین رامین، متولد سال ۱۳۶۶، دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی است و دوران کودکی را به همراه خانواده اش به علت موقعیت شغلی و درسی پدرش در آلمان زندگی کرده و پس از آن ساکن تهران شده است.

مهناز افشار mahnaz afshar متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۷ با محمد یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد. همچنین صیغه عقد این زوج توسط رئیس جمهور سابق ایران در تاریخ ٢١ خرداد ١٣٩٣ خوانده شد.

 

 

دنیای بازیگری مهناز افشار

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال 1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

مهناز افشار

عکس و بیوگرافی مهناز افشار

ورود مهناز افشار به بازیگری

شور عشق

مهناز افشار در سال 1376 با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. او با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال 1379 شناخته شد و به شهرت رسید. شور عشق داستان دختر و پسری را روایت میکند که عاشق هم هستند و بخاطر مخالفت های خانواده ها به یکی از شهرهای شمالی فرار میکنند، مهناز افشار در این فیلم در کنار بهرام رادان به ایفای نقش پرداخت و توانست بخوبی از پس نقشش برآید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا