اخبار مهم اقتصادی

آغاز دور سوم ثبت نام مسکن ملی از امروز 18 دی 99

سومین دور ثبت نام مسکن ملی برای متقاضیان در 19 استان و ۱۸۳ شهر از امروز ساعت 10 آغاز شد. متقاضیان ثبت نام مسکن ملی می توانند به سایت ثبت نام مسکن ملی به آدرس Tem.mrud.ir مراجعه کرده و مشخصات ثبت نامی خود را ثبت نمایند. مدت زمان ثبت نام در طرح مسکن ملی به مدت یک هفته از امروز تا ساعت 24 روز 25 دی ماه می باشد. شرایط ثبت نام مسکن ملی در ادامه ذکر شده.

آغاز دور سوم ثبت نام مسکن ملی به مدت یک هفته

به گزارش اقتصاد آنلاین:

دور سوم ثبت نام مسکن ملی امروز از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت مسکن ملی به آدرس Tem.mrud.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

بنابراین در این دور از ثبت نام ۱۸۳ شهر در ۱۹ استان کشور ظرفیت دارند و اراضی لازم تامین شده و متقاضیان می‌توانند ظرف یک هفته در صورت داشتن شرایط لازم ثبت نام را انجام دهند.

اوراق تسهیلات مسکن یا اوراق تسه چیست؟

تعداد شهرهای زیر مجموعه طرح اقدام ملی مسکن به ۷۷۰ شهر با احتساب این ۱۸۳ شهر می‌رسد و تاکنون با همکاری بسیاری از دستگاه‌ها و مدیران کل ظرفیت‌های جدید ایجاد شده است.

همچنین فرصت برای ثبت نام و ایجاد ظرفیت در یکی از شهرهای تهران فراهم شده و با این احتساب تعداد شهرهای تهران در طرح اقدام ملی مسکن به ۲۰ شهر رسید.

ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، قزوین، مازندران، آذربایجان غربی، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، هرمزگان، همدان و خراسان رضوی از جمله ۱۹ استانی هستند که در این دور از طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام برای آن‌ها انجام می‌شود.

دور جدید ثبت نام از ساعت  ۱۰ صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ ، ۲۵ دی ماه این ثبت نام ادامه دارد.

همچنین در نصیرشهر رباط کریم در استان تهران هم زمین تامین شده و برای ساکنان آن منطقه امکان ثبت نام فراهم شده است.

شرایط متقاضیان در این دوره از ثبت نام هیچ تفاوتی با دوره‌های قبل ندارد و متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه ثبت نام خود را انجام دهند.

براساس این گزارش از شرایط ثبت نام مسکن ملی می‌توان به تاهل، نداشتن سابقه استفاده از تسهیلات مسکن، سکونت در شهر مورد تقاضا و نداشتن مسکن ملکی اشاره کرد. برای این طرح وام ۷۵ میلیون تومانی با نرخ بهره ۱۸ درصد و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله در نظر گرفته شده است.

طرح اقدام ملی مسکن به عنوان یکی از مهم ترین پروژه‌های عمرانی کشور به شمار می‌رود که با هدف گذاری ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای مختلف کلید خورده است و هم اکنون پیشرفت فیزیکی این واحدها در بسیاری از شهرهای مختلف به بالای ۲۰ درصد رسیده است.

همچنین در دور اول و دوم تعدادی از متقاضیان به دلیل انتخاب شهر اشتباه حذف و دچار مشکل شدند که به گفته محمود زاده معاون وزیر راه وشهرسازی در این دور از ثبت نام فرصتی برای متقاضیان جهت  اصلاح شهر خود فراهم شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا