فراتر از خبر

بهترین سریال های ماه رمضان تا سال ۱۴۰۱

ماه مبارم رمضان هر سال، با پخش سریال از رسانه ملی همراه بوده است ما در این مطلب قصد داریم بهترین سریال های این ماه مبارک را طی سالیان اخیر به شما معرفی کنیم.

بهترین سریال های ماه رمضان تا سال ۱۴۰۱

به گزارش بورس فردا، بهترین سریال‌های غیرکمدی ماه رمضان عبارتند از:

گمگشته (رامبد جوان)
گمگشته به عنوان یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های مناسبتی شناخته می‌شود که در زمان پخش با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی مخاطبان روبرو شد. داستان مردی خلافکار که به دلیل شباهتش با فردی ثروتمند، خود را به جای او جا می‌زند.

کمکم کن (قاسم جعفری)
این سریال که عالم برزخ را به تصویر می‌کشید داستان جوانی با بازی حمید گودرزی را روایت می‌کند که طی یک تصادف به کما می‌رود. همزمان با این حادثه چند جوان دیگر نیز به کما رفته بودند و از این میان دو نفر به هوش می‌آیند تا کارهای اشتباه بقیه را جبران کنند.

او یک فرشته بود (علیرضا افخمی)
این سریال جزو نخستین سریال‌هایی بود که در ژانر ماورایی ساخته شد و بسیار مورد استقبال مخاطب قرار گرفت. سریال داستان زندگی مردی به نام بهزاد را به تصویر می‌کشد که با تجسم شیطان مواجه می‌شود.

صاحبدلان (محمدحسین لطیفی)
صاحبدلان داستان زندگی پیرمردی صحاف را روایت می‌کند که قرآنی برای صحافی به دست او سپرده می‌شود که زندگی او و نوه‌اش را تغییر می‌دهد.

آخرین گناه (حسین سهیلی زاده)
دکتر اکرمی پس از عمل قرنیه چشم متوجه می‌شود که توانایی دیدن درونیات و نیات اطرافیانش را دارد و هرکسی را با تجسم اعمالش مشاهده می‌کند.

اغما (سیروس مقدم)
این سریال داستان یک جراح مغز و اعصاب را روایت می‌کند. مضمون ماورایی این سریال و به تصویر کشیدن شیطان، از دلایل موردتوجه قرار گرفتن این سریال است.

میوه ممنوعه (حسن فتحی)
میوه ممنوعه داستان حاج یونس فتوحی مردی متدین و سرشناس را روایت میکند که ورود دختری به نام هستی زندگی او را دچار تغییراتی می‌کند. دقت در شخصیت‌پردازی و دیالوگ‌نویسی قوی را می‌توان از نقاط قوت سریال دانست.

روز حسرت (سیروس مقدم)
داستان وکیلی را روایت می‌کند که زندگی آرامی دارد اما خوابی عجیب می‌بیند که زندگی او و خانواده‌اش را متحول می‌کند.

مثل هیچکس (عبدالحسین برزیده)
سریال مثل هیچکس روایتگر داستان برادر بزرگ‌ یک خانواده است که با فوت پدر خانواده تصمیم می‌گیرد طبق وصییت، اموال را بین خواهرها و برادرها تقسیم کند اما در این میان اتفاقاتی رخ می‌دهد.

پنجمین خورشید (علیرضا افخمی)
سریال داستان دو جوان است که کتیبه‌ای پیدا می‌کنند که قابلیت سفر در زمان را دارد. محسن در زمان سفر می‌کند و در تهران امروز خود را پیدا کرده و دلبسته دختری به نام هما می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا