فراتر از خبر

کاشی بین کابینتی برای کابینت های گلاس سفید

امروزه افراد برای زیباتر کردن فضای آشپزخانه خود از کاشی های متنوعی استفاده می کنند که یکی از این محصولات کاشی بین کابینتی برای کابینت های گلاس سفید نام دارد. به دلیل نصب کاشی های بین کابینتی کابینت های گلاس مات زیبایی چشمگیری خواهند داشت و در جذابت آشپزخانه نقش بسزایی را ایفا می نمایند. در داشتن یک آشپزخانه زیبا که ساعت ها در آن مشغول به کار هستید، ایجاد یک مکان دلچسب می‌ تواند در سپری کردن ساعات خوش در این فضا بسیار کمک کننده باشد.

آشنایی با کاشی بین کابینتی برای کابینت های گلاس سفید

در زمانی که از کاشی های قدیمی آشپزخانه خود خسته شده اید و تعویض آن ها برای شما امکان پذیر نیست، کاشی بین کابینتی برای کابینت های گلاس سفید می‌تواند بهترین گزینه انتخابی برای شما باشد؛ اما بهتر است ابتدا با کاشی های بین کابینتی که مابین دو کابینت های گلاس قرار می گیرند آشنا شوید و از نقش آن ها در زیبایی آشپزخانه آگاهی یابید.

کاشی های بین کابینتی در مقایسه با کاشی های معمولی از استحکام بیشتری برخوردار هستند و زیبایی این محصولات نیز با کاشی های معمولی قابل مقایسه نخواهد بود. در این هنگام شاید این سوال در ذهن شما نقش ببند که چرا با وجود مقاومت و زیبایی کاشی های بین کابینتی، استفاده از کاشی های معمولی رایج تر است. در همین راستا برای پاسخ به این سوال باید به قیمت بالا این کاشی ها اشاره نمود. همچنین به این دلیل که بیشتر قسمت های دیواره آشپزخانه با کابینت ها پوشیده می شوند استفاده از کاشی های بین کابینتی و گران قیمت رایج نبوده است. برای محاسبه دقیق قیمت کابینت روی لینک کلیک کنید.

اگر کاشی بین کابینتی از طرح برجسته ساخته شده باشد شما باید هزینه بیشتری را برای تهیه آن پرداخت کنید و قرار گرفتن این کاشی ها در زیر کابینت ها مقرون به صرفه نخواهد بود. تمامی این دلایل باعث شده اند که امروزه در اکثر خانه ها شاهد نصب کاشی های معمولی باشیم. از دیگر ویژگی های کاشی بین کابینتی برای کابینت های گلاس مقاومت بیشتر این محصول در برابر عواملی مانند حرارت، ضربه و خط و خش خواهد بود.

همچنین تمیز کردن این کاشی ها نسبت به کاشی های معمولی بسیار راحت تر است. اگر شما کابینتی را انتخاب کرده اید که با کاشی های نصب شده در آشپزخانه شما همخوانی ندارد، جای هیچ نگرانی نخواهد بود. در این شرایط می توانید به راحتی بعد از نصب کابینت خود، فضایی از کاشی ها را که با کابینت پوشیده نشده اند به وسیله کاشی بین کابینتی متناسب با رنگ کابینت خود پر کنید.

کاشی بین کابینتی برای کابینت های گلاس

نکات قابل توجه برای انتخاب کاشی بین کابینتی برای کابینت های گلاس سفید

درست است که رنگ سفید با بیشتر رنگ ها قابلیت انطباق دارد؛ اما برای بهتر جلوه دادن اجزای آشپزخانه بهتر است نکات قابل توجه برای انتخاب کاشی بین کابینتی برای کابینت های گلاس سفید را مد نظر قرار دهید تا بتوانید یک دیزاین منحصر به فرد را اجرا نمایید.

1/ توجه به صفحه رو کابینتی در کابینت های گلاس: در زمان انتخاب و خریداری کاشی بین کابینتی شما باید به رنگ صفحه رو کابینتی خود و رنگ کاشی مورد نظر دقت کنید. اگر صفحه مورد نظر شما به رنگ روشن بود می بایست کاشی به رنگ تیره باشد تا  نور کافی در فضای آشپزخانه به وجود آید.

2/ دوام و ماندگاری کاشی بین کابینتی برای کابینت های گلاس: همان طور که می دانید آشپزخانه محل تجمع چربی ها است که به دلیل پخت و پز به وجود می آیند. استفاده از کاشی بین کابینتی به دلیل دوام و ماندگاری بالا با تخریب کمتری رو به رو خواهد شد. از دیگر مواردی که دوام و ماندگاری کاشی بین کابینتی را نشان می دهد مقاوم بودن در برابر خط و خش های احتمالی است.

3/ قابل شست و شو بودن کاشی بین کابینتی برای کابینت های گلاس: قابل شست و شو بودن کاشی های بین کابینتی مخصوصاً در رنگ های روشن و سفید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به این دلیل که آشپزخانه بیشتر در معرض کثیفی و چربی قرار دارد و نیاز داریم تا این مکان را در بازه زمانی بسیار کوتاهی تمیز نماییم. هر چقدر که جنس کاشی های بین کابینتی که ما بین کابینت های گلاس قرار می گیرند مستحکم تر باشند، تمیز کردن آن ها نیز آسان تر خواهد بود. علاوه بر آن با انتخاب کاشی های بین کابینتی قابل شست و شو آشپزخانه ما از زیبایی و پاکیزگی بیشتری برخوردار خواهد بود.

کابینت های گلاس

کلام آخر

اگر شما قصد دارید که فاصله بین کابینت های گلاس خود را به وسیله کاشی بین کابینتی برای کابینت های گلاس سفید پر نمایید، باید توجه کنید که این کاشی ها می بایست از مقاومت بالایی برخوردار باشند و در عین حال زیبایی خیره کننده ای را در معرض نمایش قرار دهند. همچنین باید در نظر بگیرید که تمیز کردن و شست و شوی کاشی های بین کابینتی نیز با استفاده از روش های بسیار آسانی امکان پذیر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا