فراتر از خبر

کاربرد هدایای ارزان تبلیغاتی در بازاریابی

صاحبان مشاغل و مدیران شرکت ها به طرق مختلف محصولات و برند خود را به مردم معرفی می کنند. یکی از راه هایی که برای معرفی محصولات و برند مورد استقبال بسیاری از مدیران قرار می گیرد توزیع هدایای ارزان تبلیغاتی است. هدایایی مانند خودکار، لیوان، آفتابگیر، ساک دستی و فلش تبلیغاتی برخی از این هدیه های تبلیغی محسوب می شود. ابزار تبلیغاتی مذکور همراه با درج فعالیت شرکت یا لوگوی آن به طور رایگان در بین مخاطبین توزیع می شوند.

این ابزارها که جهت تبلیغات و بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند تأثیرگذاری فراوانی روی مخاطبین خود دارند. تأثیرگذاری بالا و مقرون به صرفه بودن محبوبیت هدیه های تبلیغی را افزایش داده است.

هدایای تبلیغاتی

معرفی ویژگی ها و مشخصات هدایای ارزان تبلیغاتی

هدایای ارزان تبلیغاتی به عنوان ابزارهای بازاریابی مورد استفاده بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران شرکت ها قرار می گیرد. این هدایا ویژگی های یکسانی دارند که برخی از آنها عبارتند از:

  • ابزار تبلیغاتی مانند ساعت تبلیغی جالب و محبوب هستند و مخاطبین از دریافت آنها لذت می برند.
  • شما می توانید با توزیع کالاهای تبلیغی رایگان نظیر فلش تبلیغاتی همراه با لوگوی شرکت گفتگوی خوبی را با مشتریان خود آغاز کنید.
  • ابزار تبلیغاتی موجب افزایش آگاهی های مخاطبان از برند، محصولات و فعالیت شرکت می شوند.
  • با استفاده از ارائه هدیه های تبلیغی می توانید فروش محصولات خود را بالا ببرید.
  • تنوع محصولات تبلیغاتی مجانی بسیار زیاد است به طوری که دست شما برای انتخاب باز است.
  • با کمک هدایای ارزان تبلیغاتی می توانید مخاطبین خود را کنترل و آنها را انتخاب کنید.
  • امکان سفارشی سازی محصولات تبلیغی وجود دارد و به این طریق می توانید آنها را با برند خود مطابقت دهید.
  • امکان تطابق کالاهای تبلیغی رایگان با سایر کمپین های تبلیغاتی فعلی وجود دارد.
  • توزیع هدیه های تبلیغی به کارمندان و پرسنل شرکت یکی از راه های تقویت روحیه و حس قدردانی کارمندان و سوددهی بالای شرکت است.
  • محصولات تبلیغاتی به سبب اینکه قابل لمس هستند تأثیرگذاری بالایی دارند.
  • بر اساس آمار مشخص شده است که اکثر دریافت کنندگان هدیه های تبلیغاتی، از این امر احساس لذت می کنند و تحت تأثیر قرار می گیرند.
  • منعطف بودن کالاهای تبلیغی یکی دیگر از ویژگی های جالب این محصولات است. به این وسیله شما می توانید کالاها را با رویداد و تم خاصی مطابقت دهید.
  • جذب مشتریان جدید توسط توزیع هدایای ارزان تبلیغاتی به آسانی امکان پذیر است.

توزیع فلش تبلیغاتی رایگان روشی برای شناساندن برند

یکی از بهترین و موثرترین راهکارهای معرفی برند به مخاطبان، ارائه هدایای ارزان تبلیغاتی است. با توزیع این نوع محصولات و درج مشخصات برند و کالای مورد نظر به راحتی می توانید برند خود را به گروه هدف بشناسانید. حس قدردانی با دریافت ابزار تبلیغاتی مانند فلش تبلیغاتی و سایر محصولات رایگان در گروه هدف به وجود می آید و اغلب این افراد در هنگام نیاز محصولات شرکت مورد نظر را خریداری می کنند. بنابراین با این روش تأثیرگذاری مناسبی روی افراد ایجاد می شود.

ساعت تبلیغاتی سهیل گیفت

روش های تهیه ابزار تبلیغاتی رایگان منحصر به فرد

در دنیای رقابت و معرفی محصولات توسط صاحبان مشاغل باید از روش های جذاب و خلاقانه استفاده کرد تا برند مورد نظر دیده شود. در این بخش درباره روش های متمایز کردن ابزار تبلیغاتی صحبت می کنیم.

  • کالای تبلیغی مورد نظر را از میان محصولاتی کاربردی و جذاب انتخاب کنید. کالایی مثل فلش تبلیغاتی که برای مخاطب کارآمد بوده و در بسیاری از موقعیت ها استفاده می شود و همچنین برند و لوگوی مورد نظر شما را بیشتر در معرض نمایش قرار می دهد.
  • جذاب بودن ظاهر کالا یکی دیگر از روش های جذب مخاطب است. ظاهر زیبای محصولات تبلیغی موجب جلب توجه بیشتر مخاطبان می شود. اهمیت جذاب بودن ظاهر کالا به اندازه ای است که بسیاری از برندهای معروف برای هدایای تبلیغاتی خود از طراحان ماهر کمک می گیرند.
  • بزرگ بودن سایز و ابعاد هدیه تبلیغی یکی از راه های جذابیت به شمار می رود. در بسیاری از موارد محصول بزرگ در یک بسته بندی جالب موجب جلب توجه بیشتر مخاطبین نسبت به هدایای کوچک تر می شود.
  • کیفیت بالایی برای محصولات تبلیغی خود در نظر بگیرید. اگر محصول شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد مخاطب مدت زمان بیشتری از آن استفاده می کند و بیشتر با برند شما در ارتباط است.
  • اهدای محصولات با قطعات جدا از هم، یکی دیگر از روش های جلب مخاطب است. اگر کالایی که به مخاطب خود اهدا می کنید نیاز به سوار کردن داشته باشد در ذهن او ماندگاری بیشتری ایجاد می کند. یک مجسمه یا ماکت که برای کامل شدن نیاز به سرهم کردن دارد موجب ایجاد ارتباط بیشتر با مخاطب می شود.
  • متناسب بودن هدیه تبلیغی با فعالیت شرکت یکی دیگر از روش های ماندگاری بیشتر است. مثلا انتخاب فلش تبلیغاتی برای موسسه آموزش کامپیوتر یک گزینش مناسب محسوب می شود.

فروشگاه اینترنتی سهیل گیفت

سهیل گیفت (soheilgift . com) یکی از گروه های تهیه و توزیع هدایای تبلیغاتی است. این مجموعه با بهره گیری از کادری خلاق و ماهر توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد. درج لوگو و برند به صورت خلاقانه و با استفاده از تکنولوژی جدید روی کالاهای تبلیغاتی مورد نظر، موجب جلب توجه مخاطبین هدایا می شود. طراحی، چاپ و حکاکی لیزری با تکیه بر مفاهیم بنیادی توسط گروه سهیل انجام می شود. این مجموعه بیش از 16 سال است که در این حوزه فعالیت می کند.

واردات و توزیع هدیه های تبلیغی گوناگونی از قبیل: خودکار، تی شرت، آفتابگیر، اسپیکر، لیوان سرامیکی، ماگ برفی، جاکلیدی، دفترچه یادداشت، ساک دستی و فلش تبلیغاتی توسط گروه سهیل گیفت صورت می گیرد. جهت سفارش هدایا به سایت https://soheilgifts.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا