فراتر از خبر

مرگ ملکه انگلیس آیا واقعیت دارد؟ ملکه الیزابت درگذشت؟

مرگ ملکه انگلیس آیا واقعیت دارد؟

“منابع نزدیک به پادشاهی به طور انحصاری به ما اطلاع دادند که ملکه الیزابت درگذشت. او قرار بود در مراسم عروسی ادوارد انینفول، سردبیر مجله ووگ بریتانیا شرکت کند، اما به نظر می رسد او درگذشته است.”

یکی از پیج های اینستاگرامی معتبر خبر بالا را منتشر کرد و با واکنش بسیاری از کاربران مواجه شد.

شایعه ای مبنی بر مرگ ملکه الیزابت دوم سه شنبه شب در شبکه های اجتماعی منتشر شد، اما یک مقام پارلمانی گفت که این گزارش ها صحت ندارد. پادشاه در حال حاضر در حال بهبودی از COVID-19 است.

این شایعات سه شنبه شب زمانی که Hollywood Unlocked، یک رسانه خبری مشهور با فالوورهای زیادی در اینستاگرام و یوتیوب، گزارش داد که جسد ملکه انگلیس پیدا شده است، منتشر شد.

هالیوود آنلاک گفت: «منابع نزدیک به پادشاهی سلطنتی منحصراً به ما اطلاع دادند که ملکه الیزابت درگذشته است. او قرار بود در مراسم عروسی ادوارد انینفول، سردبیر مجله ووگ بریتانیا شرکت کند، اما جسدش پیدا شد. داستان در حال توسعه.”

این گزارش به سرعت در رسانه های اجتماعی منتشر شد، علیرغم اینکه هیچ اطلاعیه ای از سوی کاخ باکینگهام وجود نداشت. دایو اوکواله، رئیس کارکنان مجلس اعیان، گفت که گزارش در مورد مرگ ملکه “کاذب” است.

 

کاخ باکینگهام روز یکشنبه اعلام کرد که ملکه 95 ساله پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19 از علائم خفیف و شبیه سرماخوردگی رنج می برد. در به روز رسانی روز سه شنبه، کاخ گفت که الیزابت همچنان از علائم سرماخوردگی رنج می برد.

اعتقاد بر این است که الیزابت به طور کامل در برابر COVID-19 واکسینه شده است، که شامل یک تزریق تقویت کننده نیز می شود.

الیزابت دوم ملکه بریتانیا، کانادا، استرالیا، نیوزلند و 11 کشور مشترک المنافع دیگر است. او با بیش از 70 سال سلطنت، طولانی ترین سلطنت در تاریخ بریتانیا است. او با شاهزاده فیلیپ، دوک ادینبورگ ازدواج کرد که در آوریل 2021 در سن 99 سالگی درگذشت.

همچنین بخوانید: آزمایش کرونا ملکه مثبت شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا