فراتر از خبر

قضیه هالک ایرانی چیه؟ / هالک ایرانی کیه و از کی شکست خورد؟

سجاد غریبی جوان 28 ساله که لقب هالک ایرانی را به خود داد بود در مبارزه با مارتین فورد، حریف انگلستانی خود در دبی شکست خورد! در ویدئویی که از مبارزه این دو منتشر شد، میبینید که فیزیک بدنی سجاد غریبی هیچ شباهتی با تصاویری که در صفحات مجازی از او میبینید ندارد و به نظر می رسد که این تصاویر ساختگی و فتوشاپ می باشد.

جریان هالک ایرانی چیه؟

به گزارش بورس فردا و به نقل از شمانیوز: ویدیوی منتشر شده از رویارویی سجاد غریبی با مارتین فورد توجه بسیاری را به فیزیک بدنی او جلب کرده است. نکته عجیب این تقابل تفاوت قد قابل توجه بین سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را جلب کرده است. علیرغم داشتن لقب هالک ایرانی، این ورزشکار به شکل واضحی از رقیب خود کوتاه قامت‌تر است و به نظر می‌رسد که این موضوع در رقابت ماه آوریل برای او دردسرساز شود.

انتشار این تصاویر باعث شده که بسیاری از کاربران نیز به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار پیش از این فتوشاپ بوده یا با تکنیک‌های خاصی فیلمبرداری و تصویربرداری شده است.

فیلم کتک خوردن هالک ایرانی از حریف انگلستانی

فیلم ورود هالک ایرانی به دبی قبل از مبارزه

هالک ایرانی کیست؟

هالک ایرانی یا هرکول ایرانی لقب سجاد غریبی ورزشکار 28 ساله ایرانی است. او وزنه بردار و بدنساز است و گفته شده که کشتی هم گرفته است. او متولد اهواز و بزرگ شده و ساکن بوشهر است. فیزیک بدنی عجیب و غریب سجاد غریبی و شباهتش با «هالک»، قهرمان بزرگ کمیک‌های آمریکایی باعث شهرت ناگهانی‌اش در سراسر جهان شده‌است. قد سجاد غریبی ۱,۸۸ سانتی‌متر است. سجاد غریبی در صفحه اینستاگرامش از آمادگی کامل برای مبارزه با قویترین مردان دنیا خبر داد.

مارتین فورد بدنساز و بازیگر اهل انگلیس است. او هم اکنون ۳۹ ساله و متاهل است و یک دختر دارد. فورد به خاطر هیبت ترسناکش شهرت دارد. قد او ۲۰۳ سانتی متر و وزنش حدود ۱۴۰ کیلوگرم است. فورد در کودکی کریکت بازی می کرد و در آن مهارت قابل توجهی داشت. اما مصدومیت شدیدش در این ورزش در همان اوان نوجوانی باعث شد عشق و علاقه اش را به این ورزش از دست بدهد.

در نتیجه او بر روی پرورش اندامش تمرکز کرد و به بدنسازی روی آورد و به خاطر قد بلند و ظاهر هراس انگیزش خیلی زود مورد توجه قرار گرفت. مارتین فورد در فیلم های اکشن و رزمی هم به ایفای نقش پرداخته که از آن جمله می توان به «بویکا: شکست ناپذیر» و «کینگزمن: محفل طلایی» اشاره کرد. فورد در اینستاگرامش نوشته که قول یک مبارزه ی خیلی «فنی» را نمی دهد اما این را ذکر کرده که مبارزه اش با غریبی «خیلی شخصی» شده است. وی در پایان گفته مبارزه ای را به نمایش خواهد گذاشت که تماشاگران آن را هرگز فراموش نکنند.

عکس های هالک ایرانی (سجاد غریبی)

عکس سجاد غریبی و مارتین فورد
عکس سجاد غریبی و مارتین فورد
عکس هالک ایرانی؛ سجاد غریبی
عکس هالک ایرانی؛ سجاد غریبی
عکس سجاد غریبی؛ هالک ایرانی
عکس سجاد غریبی؛ هالک ایرانی
عکس های هالک ایرانی
عکس سجاد غریبی؛ هالک ایرانی
عکس سجاد غریبی؛ هالک ایرانی

عکس سجاد غریبی؛ هالک ایرانی

هالک کیست؟

هالک یک ابرقهرمان تخیلی است که در انتشارات ناشر آمریکایی مارول کامیکس ظاهر می شود. این شخصیت که توسط نویسنده استن لی و هنرمند جک کربی خلق شد، اولین بار در اولین شماره هالک شگفت‌انگیز (مه 1962) ظاهر شد. در آثار کمیک خود، این شخصیت هم هالک است، یک انسان نما با پوست سبز، درشت و عضلانی که دارای قدرت بدنی بی حد و حصری است، و هم شخصیت جایگزین او دکتر رابرت بروس بنر، از نظر جسمی ضعیف، از نظر اجتماعی منزوی و از نظر احساسی محتاط است. فیزیکدان این دو به‌عنوان شخصیت‌های تجزیه‌کننده مستقل وجود دارند و از یکدیگر متنفرند.

هالک کیست؟
هالک کیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا