فراتر از خبر

فیلمی که نگار جواهریان و سحر دولتشاهی بازی کردند!

«طلا و مس» فیلمی است از همایون اسعدیان، به تهیه کنندگی منوچهر محمدی و محصول سال ۱۳۸۹ که در بیست و هشتمین جشنوارهٔ فیلم فجر به نمایش درآمد.

داستان فیلم «طلا و مس» از این قرار است که سیدرضا طلبه‌ای که به تازگی با خانواده‌اش به تهران آمده، تا در کلاس‌های استاد اخلاقی که وصف او را بسیار شنیده‌است شرکت کند. اما متوجه بیماری اسکلروز چندگانه همسرش زهرا می‌شود و به ناچار برای تهیه هزینه درمان او تغییراتی در شیوه زندگی‌اش می‌دهد…

بازیگران فیلم «طلا و مس»

بازیگران این فیلم بهروز شعیبی – نگار جواهریان – سحر دولتشاهی – جواد عزتی – رضا رادمنش – مهران رجبی هستند.

جوایز

  • سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر سال 1388
  • تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول در چهاردهمین جشن خانه سینما سال  1389
  • تندیس انجمن و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در چهارمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران سال 1389

طلا و مس با بازتاب خوبی در جشنواره‌های آمریکایی و کانادایی روبرو گردید، و جشنواره‌های آناهایم، پالم اسپرینگز، موزه هنرهای عالی بوستون و سانفرانسیسکو از آن با تحسین یاد کردند.

حضور نگار جواهریان و سحر دولتشاهی در طلا و مس

حضور نگار جواهریان و سحر دولتشاهی

از جمله نکات جالب  «طلا و مس» حضور مشترک نگار جواهریان (همسر فعلی رامبد جوان) و سحر دولتشاهی (همسر سابق آقای جوان) در این فیلم بود.

رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد. او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام “نوردخت” می باشد.

حواشی به دنیا آمدن دختر رامبد جوان در کانادا

حواشی به دنیا آمدن دختر رامبد جوان در کانادا

پس از انتشار تصاویری از جوان به همراه همسر باردارش، نگار جواهریان، در کانادا، پنداشته شد که وی با هدف زاده شدن فرزندش در خاک کانادا به این سفر رفته‌است؛ چرا که بر پایه قوانین کانادا، هر نوزادی که در خاک این کشور زاده شود، تابعیت کانادایی می‌گیرد.

به تازگی رامبد جوان در برنامه فرمول یک به مجری گری علی ضیا، در این خصوص توضیح داد و گفت به دنیا آوردن فرزندش در کانادا یک تصمیم خانوادگی بوده و او و خانواده اش تابعیت و پاسپورت هیچ کشوری جز ایران را ندارد.

جزئیات را در خبر واکنش رامبد جوان به سوال علی ضیا درباره تولد دخترش در کانادا! بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا