فراتر از خبر

فصل ششم رئالیتی شو جوکر کی پخش می شود؟

رئالیتی‌شو «جوکر» در فضايى متفاوت و کمدی ساخته شد که به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می شد. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و … در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک‌دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندد. برنامه جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته‌شده است و کارگردانی رئالیتی شو «جوکر» ، را حامد میرفتاحی و تهیه‌کنندگی آن را امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی برعهده دارند و ‏‏سیامک انصاری میزبان این مهمانی خاص است.

جوکر در حال حاضر در 5 فصل ساخته شده است که پخش آن در تاریخ 6 آذر ماه شروع شد. فصل آخر در روز دوشنبه مورخ 22 فروردین ماه به پایان رسید و حالا مخاطبان این برنامه در انتظار پخش فصل ششم آن می باشند. در ادامه مطلب با پاسخ به سوال فصل ششم رئالیتی شو جوکر کی پخش می شود؟ با ما همراه باشید.

زمان پخش فصل ششم رئالیتی شو‌ جوکر

در حال حاضر خبری رسمی درباره زمان پخش فصل ششم رئالیتی شو‌ جوکر منتشر نشده است اما طبق شنیده ها و گمانه زنی های صورت گرفته فصل 6 و 7 سریال جوکر، به عنوان فینال این برنامه بعد از ایام سوگواری و در نیمه دوم خرداد ماه منتشر خواهند شد.

برنامه رئالیتی شو جوکر از روی یک برنامه‌ ژاپنی از کمدینی اهل ژاپن به نام هیتوشی ماتسوموتو (Hitoshi Matsumoto) ساخته شد. هرچند که مسابقه هیتوشی نیز الهام گرفته از برنامه مشهور Big Brother بود. با این حال آنچه که عیان است محبوبیت زبان زد این برنامه در بین مخاطبان و موفقیت عوامل جوکر می باشد که چقدر خوب به هدفش نشست.

لازم به ذکر است که این خبر در صورت انتشار اطلاعاتی رسمی، به روز رسانی می شود و زمان دقیق پخش این برنامه به عرض شما عزیزان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا