فراتر از خبر

عکس کیک تولد 37 سالگی خاص و لاکچری کریستیانو رونالدو در کنار همسرش

کریستیانو رونالدو فوتبالیست پرتغالی در رده حرفه‌ای، به مناسبت تولد 37 سالگی اش عکس کیک تولد خود در کنار همسر مدلینگش، جورجینا رودریگز را در اینستاگرام با هوادارانش به اشتراک گذاشت و در زیر تصویر نوشت:

«زندگی بالا و پایین دارد. سخت کوشی، سرعت بالا، اهداف فوری، انتظارات سخت… اما در نهایت، همه چیز به خانواده، عشق، صداقت، دوستی، ارزش هایی برمی گردد که ارزش آن را دارد.»

رونالدو

رونالدو به همراه همسر و فرزندانش

بیوگرافی رونالدو

بیوگرافی رونالدو

کریستیانو رونالدو متولد 5 فوریه 1985 بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای باشگاه منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال در پست مهاجم بازی می‌کند.

او اغلب به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بزرگترین بازیکنان تمام ادوار نیز یاد می‌شود. رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا دریافت کرده‌است که برای یک بازیکن اروپایی، رکورد محسوب می‌شود. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش ۳۲ جام کسب کرده که شامل ۵ لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود. رونالدو دارای بیشترین گل زده (۱۳۶) و بیشترین پاس گل (۴۲) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل زده (۱۴) در جام ملت‌های اروپا و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (۱۱۵) است.

او در مادیرا پرتغال به دنیا آمد و بزرگ شد و فوتبالش را در ردهٔ بزرگسالان در اسپورتینگ آغاز کرد. در سال ۲۰۰۳ و در ۱۸ سالگی به منچستر یونایتد پیوست و در اولین فصلش در این تیم، قهرمان جام حذفی انگلستان شد.

او در ادامه با این تیم، در سه فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شد و سپس لیگ قهرمانان اروپا و جام باشگاه‌های جهان را نیز فتح کرد و در ۲۳ سالگی، برندهٔ اولین توپ طلایش شد. رونالدو در هنگام انتقال ۹۴ میلیون یورویی (۸۰ میلیون پوند) به باشگاه فوتبال رئال مادرید در سال ۲۰۰۹، به گران‌قیمت‌ترین بازیکن فوتبال در آن زمان تبدیل شد. رونالدو در رئال مادرید ۱۵ جام کسب کرد که شامل ۲ لا لیگا، ۲ کوپا دل ری و ۴ جام لیگ قهرمانان اروپا بود و به بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید نیز تبدیل شد. او چهار بار دیگر در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ و همچنین در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ برندهٔ توپ طلا شد؛ و ۳ بار نیز در نتیجه نظرسنجی توپ طلا دوم شد و توپ طلا به رقیبش یعنی لیونل مسی رسید.

رونالدو در سال ۲۰۱۰ رابطه‌ای را با ایرینا شایک آغاز کرد. این زوج در ژانویه ۲۰۱۵ به رابطهٔ خود پایان دادند.

رونالدو در سال ۲۰۱۵ پس از قطع رابطه با ایرینا شایک رابطه‌ای را با لوسیا ویالون مجری و گزارشگر تلویزیونی در اسپانیا آغاز کرد.

چهارمین فرزند رونالدو به نام آلانا مارتینا از دوست دخترش به نام جورجینا رودریگز در نوامبر ۲۰۱۷ زاده شد.

رونالدو در حال حاضر با جورجینا رودریگز، رقصنده و مدل اسپانيايي زندگی می کند و منتظر تولد فرزند پنجمشان هستند.

بیوگرافی جورجینا رودریگز

جورجينا رودريگز Georgina Rodriguez، رقصنده و مدل اسپانيايي است و زمانی که در يکي از مغازه‌ هاي برند گوچي در اسپانيا کار میکرد، با رونالدو آشنا شد و مدتی بعد رابطه خود را علنی کردند. در حال حاضر، جورجينا رودريگز بطور منظم در مسابقات فوتبال کريستيانو شرکت مي کند و گفته می شود کريستيانو رونالدو در مورد روابطش با جورجينا جدي اسـت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا