فراتر از خبر

عکس همسر خسرو شکیبایی و پسرش پوریا

پروین کوشیار همسر دوم خسرو شکیبایی بعد از سال ها چهره ای سالخورده به خود گرفته. در ادامه عکس هایی از همسر مرحوم خسرو شکیبایی به همراه پسرش پوریا را ببینید.

عکس زن خسرو شکیبایی با پسرش پوریا

مرحوم خسرو شکیبایی در سال 1348 زمانی که 19 سال بیشتر نداشت، با « تانیا جوهری » ازدواج کرد. تانیا جوهر نیز بازیگر بود و حتی پس از انقلاب به بازیگری ادامه داد. حاصل ازدواج این زوج هنرمند، دختری به نام « پوپک » می‌باشد. این زوج مدتی بعد از یکدیگر جدا شدند.

پسر خسرو شکیبایی
سال 1360 خسرو شکیبایی در ازدواج دوم خود با « پروین کوشیار » ازدواج کرد، پروین کوشیار بازیگر تئاتر بود. ثمره این ازدوج پسری بنام پوریا متولد 1361 بود.

عکس خسرو شکیبایی با زن دومش

خسرو شکیبایی متولد ۷ فروردین ۱۳۲۳ است.  تحصیلاتش را در رشتهٔ بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان برد. تا پیش از انقلاب فقط در عرصهٔ تئاتر و دوبله فعالیت داشت و فعالیت حرفه‌ای در سینما را با بازی در فیلم خط قرمز (مسعود کیمیایی، ۱۳۶۱) آغاز کرد. خسرو شکیبایی بیش از ۵۰ فیلم سینمایی بازی کرده است. بازی در نقش حمید هامون در فیلم هامون ساختهٔ داریوش مهرجویی یکی از ماندگارترین نقش‌هایی است که او ایفا کرده‌است.

خسرو شکیبایی در ساعت چهار صبح جمعه ۲۸ تیرماه ۱۳۸۷ در سن ۶۴ سالگی بر اثر سکته قلبی در بیمارستان پارسیان تهران درگذشت و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا دفن شد.

عکس زن خسرو شکیبایی با پسرش پوریا

عکس زن خسرو شکیبایی با پسرش پوریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا