فراتر از خبر

جنجالی‌ترین اتفاق اسکار 2022/ سیلی ویت اسمیت به مجری

ویل اسمیت نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در مراسم اسکار 2022 بعد از اینکه مجری در حضور همسرش با او شوخی کرد، ناگهان از جایش بلند شد، به بالای سن رفت و سیلی محکمی بر صورت او کوبید. کریس راک مجری این برنامه در مورد مدل موی همسر ویل اسمیت شوخی کرد و با اشاره به فیلمی که بازیگر زن موهای خود را تراشید، او را دست انداخت.

ویدئو سیلی زدن ویل اسمیت به مجری مراسم اسکار

پینک اسمیت از بیماری ریزش مو رنج می برد و همین موضوع دلیلی شد تا ویل که برنده جایزه هم شده بود از جایش بلند شود و سیلی محکمی بر صورت مجری بزند. در لحظه اول اینگونه به نظر می رسید که یک شوخی باشد، اما وقتی ویل بر سر جایش نشست با صدای بلند بر سر مجری فریاد زد و به او فحاشی کرد که هرگز اسم زنش را بر زبان نیاورد. کمی بعد سالن در سکوت فرو رفت و جو سنگین و شوکه کننده ای حاکم شد.(کاماپرس)

شهرآرانیوز نوشت: در ابتدا همه فکر می کردند این یک شوخی است، اما فریاد های اسمیت و هشدار او به راک نشان داد که ماجرا جدی شده است. کار به جایی رسید که در نسخه پخش شده در تلویزیون آمریکا، کارگردان اسکار صدای صحنه را کاملا قطع کرد.

عذرخواهی ویل اسمیت

ویل اسمیت که در اسکار امسال برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی مرد برای بازی در فیلم «شاه ریچارد» شد، بعد از مراسم در صحبت‌هایی درباره سیلی‌اش به کریس راک گفت: «عشق مجبورت می‌کنه کارهای دیوانه‌واری بکنی.» او همچنین خودش را مثل نقشش در فیلم «شاه ریچارد» مدافع خانواده‌اش معرفی کرد. او از آکادمی و نامزدهای اسکار عذرخواهی کرد ولی از کریس راک پوزش نخواست. اسمیت در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «دنزل واشنگتن چند دقیقه پیش به من گفت: شیطان دقیقا وقتی در اوج هستی سراغت می‌آید.»

با اینکه برخی این صحنه را مثل تمام شوخی‌های اسکار ساختگی می‌دانند و برخی هم دلایلی برای واقعی‌بودن آن دارند، هنوز  به صورت رسمی توضیحی درباره واقعی یا ساختگی بودن این اتفاق ارائه نشده اما وایرال‌شدن آن در سراسر دنیا می‌تواند مراسم اسکار را که چند سالی است به حاشیه رفته و بینندگانش را از دست داده دوباره سر زبان‌ها بیاندازد و این همان چیزی است که آکادمی می‌خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا