فراتر از خبر

شکایت حبیب رضایی از ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو

از ماه اخیر جنبش هایی با عنوان می توی ایرانی به پا شده است که افراد در صفحه اینستاگرامی خود دست به افشاگری های جنسی بر علیه بعضی از همکاران خود زده اند. مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در این خصوص گفت ادعاهای مطرح شده در مورد تعرض به برخی از سینماگران تاسف آور می باشد و افراد باید شکایت خود را در قالب طرح شکایت کیفری مطرح کنند. بر اساس شواهد موجود حبیب رضایی به عنوان یکی از افراد مورد اتهام که توسط ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو نامش برده شده بود از این دو بازیگر شکایت کرد.

حبیب رضایی بازیگر ایرانی در سال ۱۳۴۸ در تهران متولد شد.او از سال ۷۵ و بازی در سریال خانه سبز برای اولین بار در تلویزیون دیده شد. یکی از ماندگارترین کارهای او بازی در فیلم آژانس شیشه ای می باشد به گونه ای که برای این فیلم توانست دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره کن را به دست آورد.

شکایت حبیب رضایی از ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو

در روزهای قبل از برگزاری جشنواره کن «شبنم فرشادجو» با انتشار پستی با استفاده از تصاویر صفحه افراد مورد اتهام صفحه اینستاگرام me_too_movement_iran منتشر کرد. ترانه علیدوستی با بازنشر استوری فرشادجو از او حمایت کرد.

به گزارش بورس فردا و به نقل از وقت صبح، حبیب رضایی بازیگر نام آشنایی که به او اتهام زده شده است از تزانه علیدوستی و شبنم فرشادجو شکایت کرد. لازم به ذکر است جنبش ۸۰۰ زن برخواسته از افشاگری‌های صفحه‌ اینستاگرامی «می‌توی ایرانی» تحت عنوان (me_too_movement_iran) از مدت ها قبل اتهاماتی را بدون ذکر نام فرد آزاردیده درباره سینماگران منتشرکرد.

این صفحه توسط شقایق نوروزی بازیگر سابق سینما که از مدت‌ها قبل از ایران مهاجرت کرده و در خارج از کشور زندگی می‌کند، اداره می‌شود. او به عنوان هدایت کننده این صفحه بارها با رسانه‌های تحت حمایت سعودی مصاحبه‌ و افشاگری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا