فراتر از خبر

شوخی سردار آزمون اینبار با حرف زدن آرش !!

ویدیو شوخی سردار با آرش

 

پس از پیوستن سردار آزمون به بایرلورکوزن در لایو های خود پس از شوخی با عمو پورنگ این با با آرش شوخی کرد .

 

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که از شب گذشته گمانه زنی پیرامون انتقال قطعی آزمون در ژانویه به لورکوزن شنیده می‌شد باشگاه زنیت سرانجام این اخبار را تائید کرد و با اعلام این خبر نوشت: «سردار آزمون در فوریه 2019 به زنیت پیوست و در 3 سال حضور در این باشگاه 62 گل به ثمر رساند و 17 پاس گل در 104 بازی انجام داد. او فصل 20-2019 را به عنوان بهترین گلزن لیگ به پایان رساند و برنده جایزه بهترین بازیکن سال برای فصل 21-2020 نیز شد.»

 

این در حالی است که سردار آزمون که قرار بود در تابستان راهی لورکوزن شود اما پس از انتشار خبر امضای قرارداد وی با باشگاه آلمانی، زنیت تصمیم گرفت که از باقی مانده قرارداد سردار صرف نظر کند و او را با رقم حداقلی به بایرلورکوزن بفروشد.

 

 

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای بایر لورکوزن و تیم ملی ایران بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. آزمون سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است.او چهارمین بازیکن ایرانی است که در باشگاه بایر لورکوزن تاکنون بازی کرده‌است.

از باشگاه‌هایی که سردار آزمون در آن‌ها حضور داشته‌است، می‌توان به باشگاه سپاهان، روستوف، روبین کازان، زنیت سن پترزبورگ و بایر لورکوزن اشاره کرد. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا ۶ گل به ثمر رسانده‌است و بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا