فراتر از خبر

گریم متفاوت از “سیامک‌ انصاری” در لامینور مهرجویی

داریوش مهرجویی کارگردان فیلم لامینور می باشد و بازیگران توانمندی مانند سیامک انصاری، علی نصیریان، مهرداد صدیقیان، علی مصفا، رضا داوود نژاد و عزت الله رمضانی فر در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم از لیست اکران نوروز حذف شد و داریوش مهرجویی برای دریافت مجوز اکران با چالش های زیادی مواجه شد. حال که به اکران این فیلم نزدیک میشویم اولین تصویر از سیامک انصاری در این فیلم منتشر گردیده است زیرا سیامک انصاری در این فیلم یکی از متفاوت ترین نقش های دوره بازیگری خود را ایفا می نماید. در ادامه ویدیوی گریم متفاوت سیامک انصاری در فیلم لامینور را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم:

اولین تصویر از سیامک انصاری در فیلم لامینور

با نزدیک شدن به آغاز اکران فیلم سینمایی «لامینور» اولین تصاویر از سیامک انصاری در این فیلم منتشر شد. سیامک انصاری در «لامینور» نقش آقای لواسانی را بر عهده دارد تا یکی از متفاوت‌ترین نقش‌های کارنامه‌اش را ایفا کند. انصاری یکی از بازیگران اصلی فیلم داریوش مهرجویی است.

«لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی با تدوین هایده صفی یاری، ‌طراحی و ترکیب صدا محمدرضا دلپاک، موسیقی کریستف رضاعی، طراحی گریم عبدالله اسکندری و مدیریت فیلمبرداری بهرام بدخشانی ، طراحی لباس گلناز گلشن، طراحی صحنه امیر حسین حداد، جلوه‌های بصری فرید ناظر فصیحی، برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان حمید غفارزاده ، صدابرداری امیرحاتمی و دستیاری کارگردان امیر سیدی ، عکاسی فاطمه حسنوند با مدیریت تولید فواد بوربور و با نویسندگی مشترک وحیده محمدی‌فر و داریوش مهرجویی به تهیه کنندگی رضا درمیشیان ساخته شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا