فراتر از خبر

زهره فکور صبور چرا فوت کرد؟

زهره فکور صبور بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان شب گذشته در ۴۳ سالگی درگذشت! این خبر ناراحت کننده، جامعه هنری و طرفداران این هنرمند را شوکه کرد. خانوم فکور چرا یکدفعه و به طور ناگهانی فوت شدند!؟ چرا که ایشان به طور کامل از سلامت جسم و روح و روان برخوردار بودند.

در پاسخ به سوال مطورحه باید گفت که هنوز علت دقیق فوت این بازیگر مشخص نیست‌ حال آنکه بنا بر ادعای رسانه‌ها، منابع کاملا آگاه گفته‌اند زهره فکور صبور بر اثر خودکشی با قرص ساعت ۸ شب به بیمارستان منتقل شده است اما پزشکان موفق به نجات او نشده‌اند.

روابط عمومی معاونت سیما هم با تایید خبر درگذشت این بازیگر، فقدان زهره فکورصبور را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت گفته است.

جزئیات فوت زهره فکور صبور از زبان همسرش

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حدود ساعت 21 شب گذشته (10 اسفند) خبر مرگ مشکوک زن جوانی در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت ‌های پلیسی 110 اعلام شد که به‌سرعت ماموران پلیس در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل با پیکر بی‌ جان خانم زهره فکور صبور مواجه شدند؛ ماموران در تحقیقات اولیه سراغ فردی رفتند که خود را همسر مرحومه صبور معرفی می‌کرد، وی در تحقیقات به ماموران گفته است: خانم صبور جواب تلفن‌ همراهم را نمی‌داد که نگران وی شدم، خانم صبور حتی درِ خانه را به‌روی سرایدار ساختمان نیز باز نکرده بود.

پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده است که به‌ سرعت با اورژانس تماس گرفتم.

🔸تحقیقات نشان داد تلاش تکنسین‌های اورژانس نیز برای احیای خانم فکور صبور که ظاهراً اقدام به مصرف 100 عدد قـ‌ ـرص آرام‌بخش کرده بود، نتیجه نداده است.

در نهایت پیکر وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

درباره زهره فکور صبور بیشتر بدانید

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور متولد 1 فروردین 1357 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و پیش از درگذشتشان در تلویزیونی حضور داشته و کنار بازی، کارهای طراحی و دوخت هم انجام می داده است.

در تهران از پدر کرمانشاهی و مادر سمنانی به دنیا آمد ، فرزند آخر خانواده است و یک برادر و سه خواهر دارد که با برادرش رابطه صمیمانه تری دارد.

آخرین حضور وی در تلویزیون با دنگ و فنگ روزگار در سال‌های ۱۳۹۸ به کارگردانی جواد مزدآبادی بود.

حرفه کاری‌اش از سال ۱۳۷۷ شروع شد که به وی پیشنهاد بازی در سریال روزگار جوانی داده شد و شهرتش از آن جا به دست آمد. بعد هم نقش‌های تقریباً کوتاهی در سریال‌های تلویزیونی زیادی بازی کرد و درکل در اواخر دههٔ ۱۳۷۰ بسیار پرکار بود. این قضیه تا اواخر سال‌های دههٔ ۱۳۸۰ ادامه داشت و بازی در نقش‌های بلندی مانند سریال‌های کارآگاهان و مخصوصاً دلنوازان بسیار موجب شهرتش شدند و بعد در چند فیلم سینمایی نقش‌های اول و اصلی را بازی کرد و بعد از آن با بازی در دردسرهای عظیم یک و دو دوباره به تلویزیون بازگشت.

خانم فکور پیش از درگذشت ناگهانی، در سریال “بی‌همگان” به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران مهام در حال بازی بود.

زهره فکورصبور متولد اول فروردین ۱۳۵۷ در تهران بود و از سال ۱۳۷۷ با حضور در سریال “روزگار جوانی” شناخته شد.

در فیلم‌هایی چون بوی گل سرخ، دوشیزه باران، مشت زن، جزیره، ناک اوت، انار، با من بمان دخترم، سجل، بگو که رویا نیست، من تو او، الفبا، آخرین اجرا و سریال‌هایی مانند یکی بود یکی نبود، کاشانه، همسفر، نیستان، گروه هفت، روزهای آرزو، سه پنج دو، مسافری از هند، مسافر پردردسر، کمکم کن، ریحانه، نرگس، ازنفس‌افتاده، نامزد، آدمخوار، کارآگاهان، روزهای زیبا، دلنوازان، پایتخت۳، دردسرهای عظیم، دردسرهای عظیم ۲، پنچری، دنگ و فنگ روزگار، کامیون به ایفای نقش پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا